Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä näistä nimistä?

Vierailija
12.01.2012 |

Meille on tulossa kaksoset, tyttö ja poika, ja tällaisiin nimiin ollaan ainakin nyt toistaiseksi päädytty:

Kaisla Matilda

Juska Johannes

Mitä mieltä olette?:) Ei haluttu ihan tavallisimpia nimiä, mutta ei kuitenkaan mitään järjettömiäkään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Juska aika hämärä, Jaska? puska? Juska?

Ei sitten Jukka Johannes kävisi? Ei ole nykyään ollenkaan tavallinen nimi.

Vierailija
2/9 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu no toi Juska oli pitkään harkinnan alla, mutta jotenkin koettiin se kuitenkin kivaksi nimeksi. Jukkaa ei kyllä edes harkita :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuo Juska on hyvä, suomalainen, muttei ihan tavanomainen. Ainoa valitettava juttu siinä on mielleyhtymä Jussi Parviaiseen...

Vierailija
4/9 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta voisin kyllä Juskan tilalle vaihtaa Justuksen.

Vierailija
5/9 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juska on niin suloinen, mutta sopii nuorelle ja aikuisellekin, älkää vaan vaihtako mihinkään Jukkaan tms! Kaisla Matilda on yksi vaihtoehto mun tuleville tytöille, loistava siis;) Sopivan samanlaiset ja erilaiset nuo Kaisla ja Juska. Jos olette jo päättäneet, älä lue tätä ketjua enää, luulen että av-tapaan lokaa tulee niskaan ilmoitti lasten nimiksi Sara ja Leevi tai Kivi ja Käpy.

Vierailija
6/9 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden pienen Kaislan, oikein hyvä nimi. Matilda sopii tuohon jatkeeksi, ihan näppärä.

Juska on vähän outo? Varmaan joutuu selittämään, että ei jukka vaan juska... Johannes on hyvä, tyylikäs.

Vierailija
7/9 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se vasta miellyttää, että eivät ala samalla kirjaimella, erottuvat heti jo nimistä, että "minä olen Kaisla ja tuo on Juska", eikä niin, että ollaan kuin yhtä samaa ihmistä ja persoonaa, kun ollaan kaksoset. T. eräs kaksosten äiti

Vierailija
8/9 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis melkeen mieli varastaa ne mahdollisia tulevia lapsia varten... ;)

Vierailija
9/9 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla positiivisia mielipiteitä! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi