Mitä mieltä näistä nimistä?
Meille on tulossa kaksoset, tyttö ja poika, ja tällaisiin nimiin ollaan ainakin nyt toistaiseksi päädytty:
Kaisla Matilda
Juska Johannes
Mitä mieltä olette?:) Ei haluttu ihan tavallisimpia nimiä, mutta ei kuitenkaan mitään järjettömiäkään.
Kommentit (9)
Juu no toi Juska oli pitkään harkinnan alla, mutta jotenkin koettiin se kuitenkin kivaksi nimeksi. Jukkaa ei kyllä edes harkita :D
Musta tuo Juska on hyvä, suomalainen, muttei ihan tavanomainen. Ainoa valitettava juttu siinä on mielleyhtymä Jussi Parviaiseen...
Toisaalta voisin kyllä Juskan tilalle vaihtaa Justuksen.
Juska on niin suloinen, mutta sopii nuorelle ja aikuisellekin, älkää vaan vaihtako mihinkään Jukkaan tms! Kaisla Matilda on yksi vaihtoehto mun tuleville tytöille, loistava siis;) Sopivan samanlaiset ja erilaiset nuo Kaisla ja Juska. Jos olette jo päättäneet, älä lue tätä ketjua enää, luulen että av-tapaan lokaa tulee niskaan ilmoitti lasten nimiksi Sara ja Leevi tai Kivi ja Käpy.
Tunnen yhden pienen Kaislan, oikein hyvä nimi. Matilda sopii tuohon jatkeeksi, ihan näppärä.
Juska on vähän outo? Varmaan joutuu selittämään, että ei jukka vaan juska... Johannes on hyvä, tyylikäs.
Ja se vasta miellyttää, että eivät ala samalla kirjaimella, erottuvat heti jo nimistä, että "minä olen Kaisla ja tuo on Juska", eikä niin, että ollaan kuin yhtä samaa ihmistä ja persoonaa, kun ollaan kaksoset. T. eräs kaksosten äiti
Tekis melkeen mieli varastaa ne mahdollisia tulevia lapsia varten... ;)
Kiva kuulla positiivisia mielipiteitä! :)
mutta Juska aika hämärä, Jaska? puska? Juska?
Ei sitten Jukka Johannes kävisi? Ei ole nykyään ollenkaan tavallinen nimi.