Harkitsisitko eroa tässä tilanteessa?
Avioliitto ei toimi missään suhteessa, jatkuvasti riitaa ihan pikkuasioista. Ja riidat tuppaavat paisumaan, mökötetään päivätolkulla, ja uusi riita tulee ennen kuin vanhaakaan on saatu kunnolla sovittua.
Mies ei anna yhtään, siis ei pätkääkään, hellyyttä. Joka kerta kun lähestyn vaikka halaamaan, se torjuu mut kaikin mahdollisin keinoin: kääntää päänsä pois, laittaa käden eteen, rimpuilee itsensä väkisin irti tai vain poistuu paikalta. Siis ihan joka kerta. Pussaaminen on ehdoton nou-nou, mies pussaa vain ja ainoastaan sängyssä pari kertaa kun sitä itseä sattuu panettamaan. Ja nykyään sekin on tosi vähäistä.
Mies katselee jatkuvasti toisia naisia ja kommentoi näiden ulkonäköä ihailevasti. Kadulla, auton ikkunasta, kaupungilla, telkkarissa, jopa lehtien sivuilla, missä ikinä se näkee vähänkin silmää miellyttävän naisen, se jää katsomaan ja sanoo "oho" tai jotain muuta ihailevaa. Mua tietysti kehottaa laihduttamaan joka käänteessä ja muistuttaa miten paljon olen lihonut suhteemme aikana.
Tossa siis vain ehkä 1/1000 osa siitä mikä meidän parisuhteessa on vialla...
Kannattaako enää edes jatkaa?
Kommentit (11)
Jos ei muutosta tulisi, eroaisin.
Tee selväksi, ettet pysty tuossa menossa enää elämään. Anna mahdollisuus muutokseen.
Jos ei muutosta tulisi, eroaisin.
Tee selväksi, ettet pysty tuossa menossa enää elämään. Anna mahdollisuus muutokseen.
mutta en usko senkään auttavan. Vihaa ja halveksuntaa on toista kohtaan molemmille niin paljon, että tuntuu ettei tästä suosta enää nousta :(
jäi myös kiinni huorilla käymisestä...myöskin ihastelee toisia naisia,vaikka olen vieressä.En koe itseäni rumaksi taikka lihavaksi...kyse ei ole siitä.
sellanen vitutuspäivä että jos mulla olis tollanen mies niin löisin sitä ja heti ja ilman varoitusta.. Oikeesti siis, vaikka väkivaltanen en muuten ole ollenkaan.. Olen eronnut puoli vuotta sitten juuri samanlaisesta miehestä, mies yritti mua puhua takaisin ja kertoi kuinka rakastaa mutta eipä auta tuollainen kun tietää mitä se yhdessäolo sitten on. Pari kertaa oltiin suhteen aikana jo erottukin ja aina lupasi muuttua.. No hiukan ehkä muuttuikin mutta ei niin paljoa että olisin enää jaksanut..
jäi myös kiinni huorilla käymisestä...myöskin ihastelee toisia naisia,vaikka olen vieressä.En koe itseäni rumaksi taikka lihavaksi...kyse ei ole siitä.
jostain tuollaisesta, konkreettisesta. Nykyinen yhdessäolo on kuin löysässä hirressä oloa, kun kumpikaan ei uskalla tehdä ensimmäistä eroliikettä. Mua ei kyllä ihmetettäisi, jos olisikin käynyt huorissa tai ihan vaan pettänyt "normaalisti", kuolaa sen verran paljon naisten perään.
sellanen vitutuspäivä että jos mulla olis tollanen mies niin löisin sitä ja heti ja ilman varoitusta.. Oikeesti siis, vaikka väkivaltanen en muuten ole ollenkaan.. Olen eronnut puoli vuotta sitten juuri samanlaisesta miehestä, mies yritti mua puhua takaisin ja kertoi kuinka rakastaa mutta eipä auta tuollainen kun tietää mitä se yhdessäolo sitten on. Pari kertaa oltiin suhteen aikana jo erottukin ja aina lupasi muuttua.. No hiukan ehkä muuttuikin mutta ei niin paljoa että olisin enää jaksanut..
Ilman lapsia me oltais erottu jo aikoja sitten.
mitä menetettävää sinulla on?
ap:lla ei varmaan mitään, mutta lapsilla sitäkin enemmän. Tosin miehen käytös antaa hiton huonon mallin lapsille.
itsekunnioitusta? Vielä ap kysyy kannattako jatkaa. Olen aivan sanaton!
koko ajan pälyää muita naisia, flirttaa, viheltelee, sählää ja muuten vaan on jotenkin tosi hermostuneen oloinen. Ja kyllä sen käytöksestä huomaa kun joku mielenkiintoinen typy tulee vastaan
- jättäytyy minun taakse ja voin uskoa mitä selkäni takana touhuaa naisen mennessä ohi
- välillä käännyn tahalleen äkkiä eikä kerkeä kääntämään katsetta naisesta pois ennekuin tajuaa minun katsovan.
Miksi mies on tuollainen? Mistä se kielii? Siis onko kaikkien pettänyt ihan oikeasti jos on käytös ollut tuon kaltaista?
Toi on todella alhaista ja törkeää ja satuttaa todella paljon. Nykyään en halua enää mennä yhdessä kauppaan vaan menenkin yksin tai menköön mies yksin. En jaksa pahoittaa mieltäni joka ikinen kerta.
eronnut jo.