Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pariskunnat - kuinka hyvin sovitte anatomisesti yhteen?

Vierailija
12.01.2012 |

Luin tuossa viime viikolla vanhaa kunnon Kamasutraa, jossa puhutaan paljon miehen ja naisen sukuelinten yhteensopivuudesta ja siitä, kuinka tärkeää tämä on seksielämän kannalta. Mielestäni on viisautta myöntää, että tällä asialla on merkitystä eikä aina sokeasti korostaa vanhaa mantraa ”koolla ei ole väliä” – tosiasia on kuitenkin se, että on olemassa suuriakin eroja niin penisten kuin vaginoidenkin koossa ja olisi tietysti suotavaa, että sopivat vastinkappaleet löytäisivät toisensa.

Olisin kiinnostunut kuulemaan ihmisten näkemyksiä siitä, kuinka hyvin Te sovitte mielestänne yhteen anatomisesti? Ja erityisen kiinnostavaa olisi kuulla kokemuksia parisuhteista, joissa vastinkappaleet ovat epäsopivat – kuinka Te olette asiaan sopeutuneet ja millä tavalla yrittäneet ylittää näitä fyysisiä haasteita?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli reisien väliin. pehmeä muttei läski nainen. ja sopivasti lyhempi niin 69 onnistuu kivasti. vähän kevyepi viel niin jaksaisi kannatella ilmassa kauemmin.

Vierailija
2/19 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten mieheni iso penis on sopinut mulle tosi hyvin. Synnytyksen jälkeen olen melko ahkerasti treenaillut ja hyvältä tuntuu edelleen. En tiedä nauttisinko pienempimunaisen kanssa yhtä paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten mieheni iso penis on sopinut mulle tosi hyvin. Synnytyksen jälkeen olen melko ahkerasti treenaillut ja hyvältä tuntuu edelleen. En tiedä nauttisinko pienempimunaisen kanssa yhtä paljon.

Sama paitsi, että miehelläni on keskiverto penis eli sen 15 cm ja ympärys 13 cm. Mies sanoo usein, että olen juuri sopiva, vaikka kyllä menee ne 3 sormea ihan helposti sisään kokeillessa (ja meni myös ennen lapsia). Eli alatiesynnytykset eivät vaikuttaneet asiaan. Kaiketi mies ei ole koskaan tiukempaa saanut eikä osaa sitä sitten edes niin kaivata. Itselleni tärkeimmät kiihokkeet orgasmin saamiseksi ovat klitoriksen stimulointi ja sopiva mielentila. Yhdyntä tuntuu mukavalta, mutta edes isolla dildolla en saa kovin ihmeellisiä tuntemuksia aikaiseksi.

Vierailija
4/19 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla kunnon HK n sininen jalkojen välissä kun on niin iso tavara nykyisin.

Vierailija
5/19 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota vastinkappaleasiaa olen miettinyt. "Olisipa vaimokin anatomisesti omaan vartalooni sopiva" Tuo oman patukan koon ja pimpan suhde ei ole niinkään haitannut. Joskus on vaan ollut niin pieni pimppa, että on tarvinnut koko ajan varoa ja se on ikävämpää kuin että saa rauhassa touhuta.

Eniten olen haikaillu sellaista tilannetta, että nainen on riittävän iso ja pimppa oikean mallinen, että kun syliin ottaa, niin on patukka heti oikeassa kulmassa, eikä tarvitse alakautta sovitella. Sitten vielä silleen, että saa tissin suuhun touhutessa. Muutaman kerran oli semmonen tilanne ja näytti, että se tuntui naisesta makialta.

Vaikka tärkeintä on sopiva huumori. Kokoa voi sovitella, mutta kemioita ei. Kemioista on sitten hyötyä muussakin touhuilussa.

Vierailija
6/19 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisiamme varten. Mies saa minut esileikeissä kuumaksi ja turvonneeksi, jolloin omasta mielestäni ehkä keskivertoväljä( tai tiukka )alakertani on aika mukava miehenkin mielestä.

Toteutamme toistemme toiveita ja juttelemme hellinä hetkinä, joten se lisää nautintoa ja yhteenkuuluvuutta.

Vierailija
7/19 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoa voi sovitella, mutta kemioita ei.

Mitä höpötät, hyvä ihminen??? Itse en ole saanut oman mieheni penistä kasvamaan millään konstilla.

Vierailija
8/19 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme sovi anatomisesti kai kovinkaan hyvin (itselläni ollut aina kai melko väljä pimpero ja miehelläni taas melko ohut penis), mutta muuten täydellisesti. Ja seksi ei voisi olla parempaa!

Vierailija
9/19 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu jonkun aikaa yhdessä, reilu vuosi kihloissa. Alkuun seksi oli aika hankalaa, miehellä on mun mittapuulla iso, pituutta löytyy 20cm ja ympärysmitta 19cm (joku ihana voi kommentoida taas "ei oo todellista, mahdollista" ym..) kumminkin on. Itse olen tiukka, sisään mahtui alussa väkisin kaks sormea, nykyään edelleen kaks. Olen synnyttänyt yhden lapsen, tiukkuuden takia synnytys oli erittäin vaikea ja pitkä (tähän taas joku fiksu "oot synnyttäny, oot väljä") mutta eipä se tiukkuus kadonnu minnekkään. Nykyään mun seksielämä on paras mahdollinen, parempaa ei vois toivoa. Ollaan opittu seksin kannalta tärkeitä asioita toisistamme joten omasta mielestä miellä on täydellisesti yhteensopivat värkit. Fyysiset haasteet on kadotettu pitkillä esileikeillä ja opettelemalla toisen anatomia. Itse en muutenkaan ole koskaan erityisemmin pitänyt miesten pienistä vehkeistä. Mitä isompi, sen parempi. Omani olen löytänyt.

Vierailija
10/19 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt kaksi lasta, ja luulin että tuhoja on tapahtunut tuolla alhaalla. Tai ainakin vielä lasteni isän kanssa ollessani se tuntui vaikuttavan seksiin. Ei tuntunut kummastakaan enää niin hyvälle kuin ennen lapsia. Toki siihen saattoi vaikuttaa moni muukin asia kuin vehkeiden koot tai löystyminen..

Nyt uuden mieheni kanssa homma on toiminut aivan uskomattoman täydellisesti alusta asti. Olin aivan ihmeissäni miten hän rakastui pilluuni "ensi silmäyksellä". On kuulemma parempi ja tiukempi kuin kellään hänen aiemmin naimallaan naisella. Eikä ollut minua ennen kokemusta synnyttäneistä naisista. :)

Mieheni kulli on iso, mutta just sopivasti. Tuntuu täyttävän mut ääriääni myöden. Ja ainakin puheista ja nautinnosta päätellen mun pillu on juurikin sopiva hänen mielestään. Couldn't be beter!

Vierailija
11/19 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olikaan tarkoituksesi sanoa? Sovitte huonosti yhteen fyysisesti, mutta silti seksi ei voisi olla parempaa? WTF?

Me emme sovi anatomisesti kai kovinkaan hyvin (itselläni ollut aina kai melko väljä pimpero ja miehelläni taas melko ohut penis), mutta muuten täydellisesti. Ja seksi ei voisi olla parempaa!

Vierailija
12/19 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kemia on tärkemäpää. Se on niin tosi.

Silloin saa sen seksinkin toimimaan oli värkkien koko mikä tahansa. Ja kumpikin nauttii.

Vierailija
13/19 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olikaan tarkoituksesi sanoa? Sovitte huonosti yhteen fyysisesti, mutta silti seksi ei voisi olla parempaa? WTF?

Vierailija
14/19 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kemiat ja huono fyysinen yhteensopivuus on yhtä hyvä kuin hyvät kemiat ja huono fyysinen yhteensopivuus. Sitäkö tarkoitatte? Eli ei ole olemassa huonoa fyysistä yhteensopivuutta, ainoastaan huonoja kemioita. Sitä sen on pakko tarkoittaa.

Vierailija
15/19 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis yhtä hyvä kuin hyvät kemiat ja HYVÄ fyysinen sopivuus.

Vierailija
16/19 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvällä varustuksella jos kemiat on täydelliset? Juu ei varmaan. Ehkäpä sitä vain luullaan, että kemiat pelaa, mutta se onkin vain pelkkää fysiikkaa. Fyysinen vetovoima sokaisee!

Vierailija
17/19 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteen,äijä varmaan sai hyvät nautinnot,kun hänellä

iso kyrpä ja mulla suht tiukka pillu,Mut nykyään en ees tiedä,mikä on tilanne,kun pari kertaa on paneskeltu lapsen syntymän jälkeen.mut ainakin eka kerta ku yritettiin,niin ei voitu mitään tehdä,ku mulla liian "ahdas" pilluaukko..kätilö vähän ompeli niitä repeytymiä..

Vierailija
18/19 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen syntymää. Vaimo väljeni ja seksielämä haaleni sen myötä.

Vierailija
19/19 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko hyvin sovittiin ennen esikoisen syntymää. Itsellä kuitenkin ihan normi 16 cm pitkä ja 13 ympärys. Vaan nykyään hankaa vain toista reunaa pillussa. Jotkut väittää että kun rakastaa niin ei se messuhalli haittaa, mutta enpä tiedä kuinka kovaa tässä pitäisi rakastaa sitten. Voivoi...

Seksin tilalle tuli lapset. Onko hyvä diili muiden mielestä?