Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luitko 2Pussasta VL:n ehkäisykielto?

Vierailija
11.01.2012 |

Mitä mieltä?Kerrothan myös oletko itse vl,vl perheestä,ei yhteyttä vl.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta taannoin haluttiin vl-perheitä haastatteluun jotka ovat alkaneet ehkäistä. Ja miten he suhtautuvat asiaan ja mitä ajattelevat.

Mua kans kiinnostaisi lukea se juttu.

T: yks vl joka ehkäisee.

Vierailija
2/8 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut vl ystävänne, sukulaisenne asiasta. Teettekö kuitenkin useamman lapsen ettei kukaan ihmettele?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen joka numeron kun lehti tulee äidille. Ei siinä ole ollut uttua vl:sta. Sattuiko sekaannus johonkin toiseen lehteen?

Vierailija
4/8 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

virallisesti opetuksen mukaan yhä synti, mutta käytännössä sallittua.

Elikkä kaksinaismoralismi tässä kukoistaa.

Lestadiolaiset eivät elä kuten he opettaa.

Voiko heidän juttuihinsa luottaa muissakaan asioissa? vai liittyykö valehtelu vain uskon sääntöihin?

Vierailija
5/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te Jotka ehkäisette..tietääkö muut vl ystävänne, sukulaisenne asiasta. Teettekö kuitenkin useamman lapsen ettei kukaan ihmettele?

No ei me ole kailotettu muille että rajoitamme tahtia. ollaan satavarmasti päätetty se että lapsia saa olla juuri niin plajon kuin me itse tykkäämme ja haluamme, jaksamme huolehtia ja iloitsemem heistä. Ei siis liikaa. Sopiva määrä. Emme mieti mitä muut ajattelee!!!

Vierailija
6/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/8 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tule lehteä mutta voisin lukea kirjastossa. Jos joku tietää niin laittais tiedon.

Vierailija
8/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vl perheestä ja olin itse aika pitkäään piireissä, vaikka en enää ajatellut oikeasti "oppien mukaan". Solmin avioliiton ent.vl:n kanssa ja meillä on kiva perhe. Jokaisell on elämässä omat huolensa, mutta itse olen iloinen että ei tarvitse kantaa niitä taakkoja joita näki vl naisten joutuvan kestämään. Monta surullista kohtaloa näki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan