Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko SENSEO kapselikahvikoneeseen laittaa mitä tahansa kapseleita?

Vierailija
10.01.2012 |

Ei tarvi olla Senseon omia???

Mä haluan kapselikahvikoneen mutta en tiedä miltä se maistuu kun en ole löytänyt suuresta etsintäoperaatiosta huolimatta paikkaa, missä saisi maistaa sellaista! Mutta jos löydän koneen, mihin voi laittaa minkä vain merkin kapseleita, löydän varmasti minulle maistuvan kahvimerkin!!!!

Eli mitä mieltä av-mammat ovat?

Voiko Senseo Philips HD 7810/60 kapselikoneeseen laittaa mitä vaan merkkiä olevia kapseleita?

KIITOS!!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkikapseleita tohon on Diapamit ja sitten ADHD-kapselit, saa mukavan rauhallisen aamun tai todellakin potkua päivään!

Vierailija
2/11 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen Pauligs Cupsoloon voi laittaa vain sen omia!! Entä tällä merkillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla Senseossa samoja podeja kuin Kenwoodin keittimessä.

Tuohon Cupsoloon käy kaikki K-feen podit, ei vain Pauligin.

Vierailija
4/11 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se ei ole kapselikone, vaan toimii kahvityynyillä, joita ei saa mistään kaupoista, vain tilaamalla netistä.

Vierailija
5/11 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei semmoista konetta olekaan mihin voi laittaa minkä tahansa merkin kapseleita. Osaan niistä voi toki laittaa paria tai muutamaa eri merkiä, mutta kannattaa noudattaa valmistajan ohjeita siinä mitä laittaa. Eri koneiden kapselit on tarkoitettu toimimaan mm. eri nesteenpaineella ja lämpötilalla eikä tulos ole välttämättä hyvä jos käyttää eri koneelle tarkoitettuja, vaikka sitten koneen kapselilokeroon mahtuisikin fyysisesti toisen merkin kapseli.

Vierailija
6/11 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noit tyynyi on vaik minkä merkkisii, tosi valvatkin saattaa olla parempia kuin senseon omat. Ja kaikki sopii laitteeseen. Suosittelen vain ostamaan uudemman mallin, ei maksa kuin pari kymppiä enemmän. Ulkomaanmatkoilt kannattaa ostaa "pädei".

Hyvii kahvihetkii.

Vierailija
7/11 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla Senseossa samoja podeja kuin Kenwoodin keittimessä. Tuohon Cupsoloon käy kaikki K-feen podit, ei vain Pauligin.

MIKÄ on k-fee ??? Ovatko kapselit halvempia kuin Pauligin ?

Vierailija
8/11 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sellainen kahvikone, johon sopii Coffeeduckin täytettävät podit. Nimittäin nuo podit tulee hiton kalliiksi, ja hitosti ihan turhaa jätettä.

Tärkein askel parempaan kahvinlaatuun on nimittäin kahvimylly ja tuoreet pavut. Ei kone.

t. puoliautomaatin omistaja, joka jauhaa kahvinsa itse

Vierailija
9/11 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Dolce Gusto jollainen minulla on on kapselikonemerkki.

Sain tuollaisen lahjaksi jouluksi mutta toistaiseksi en ole oikein löytänyt siitä juomia joista tykkäisin. Esim. tee- ja kaakaojuomissa on täysmaitoa joka on minun makuuni aivan liian rasvaista. Mustat kahvit on hurjan vahvoja ja terävänmakuisia, itse tykkäisin pehmeästä. Cappuccino ja Macchiato ovat jees tosin arkisin niihinkin haluaisin muuta kuin täysmaitoa jo siksikin että lihon helposti ja noissa on merkittävästi kilokaloreita per kuppi täysmaidon takia.

Vierailija
10/11 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

OhEspresson koneeseen? Sain kaverillä käyttämättä jääneen koneen mutta mistä saan siihen kapseleita? Ilmeisesti näitä saa tilata jostain verkostomarkkinointituotteina mutta hinta on suolainen.

Vierailija
11/11 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista että Senseon koneella ei voi tehdä espressoa jos ei osta sitä espressotyynytelinettä! eli pelkällä koneella ei voi tehdä sitä. Senseolla on eri kahveille eri telineet ja ne ei tule mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi