En tahdo harrastaa iltaisin
Olen täysipäivätyössä ja lapsistani vanhin on 3v. Olemme sopineet mieheni kanssa yhdestä kuntoilukerrasta viikossa. Lajiin ei voi ottaa lasta mukaan. En vain mitenkään tahtoisi enää lähteä harjoittelemaan kun klo 17 olisi se 3h lasten kanssa ja mahdollisuus levähtää. Minulla on oikeasti huono omatunto koska menetetyt taidot katoavat ja toveriyhteys sammuu.
Mitenkä te muut. Raaskitteko/jaksatteko enää harrastaa työpäivän jälkeen? Kuinka usein?
Kommentit (4)
Tosin 1 kerta niistä on lauantaiaamupäiväisin ja parina päivänä lähden töistä jo kolmen aikana, jotta ehdin treenaamaan. Yritän saada nämä viikolle jäävät treenikerrat niin että pääsen kotiin salilta viim. 18.30. Ja lapsia 2.
..etkö voisi sätkiä kotona jotta lapset olisivat edes kuuloyhteydellä..
mut mä taas en käytä työntekoon niin paljon aikaa kuin keskivertokansalainen, kun ei ole pakko. -2
Olen itse kotona lasten kanssa n.17. Siihen ruuat. Ja reenit on 18-20. Mutta kyse olisi vain yhdestä illasta, joten raaskimisongelma on järjellä liioittelua. Mutta en mitenkään lähtisi juuri kun lapset ovat tarvitsevimmillaan pk päivän jälkeen.Ap.
Tosin 1 kerta niistä on lauantaiaamupäiväisin ja parina päivänä lähden töistä jo kolmen aikana, jotta ehdin treenaamaan. Yritän saada nämä viikolle jäävät treenikerrat niin että pääsen kotiin salilta viim. 18.30. Ja lapsia 2.