Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Tiedätkö puolisosi seksihistorian?

Vierailija
10.01.2012 |

Minä en tiedä omasta miehestäni muuta, kuin että ei ollut kokematon, kuten en minäkään. Miehenikin on sanonut, ettei häntä erityisesti kiinnosta mitä olen aiemmin puuhannut muiden kanssa.

Eräs ystäväni sitten ihmetteli, että enkö tiedä montako kumppania miehelläni on ollut - hän kuulemma tietää oman miehensä seksihistorian ja on kertonut myös omansa hänelle. Suurin piirtein ovat nimenneetkin ihmiset, kenen kanssa ovat aiemmin olleet... Tämä hiukan hämmästytti minua, ja jäinkin miettimään, että onko tuo yleistäkin...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän minun. Molemmilla pyöreä nolla.

Vierailija
22/27 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisia olemme, ei kai siinä mitään ihmeellistä ole, että emme ole toistemme ekoja tai edes top 20:ssä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, minkä ikäisenä menetti poikuutensa, ja että hänellä ei ole ollut tyttöystävää ennen minua. On kuitenkin tapaillut useita tyttöjä. Mies on itse sanonut ettei ole ollut montaa seksikumppania. En sitten tiedä, mitä se tarkoittaa.

Tuskin monia, ensimmäiset kerrat olivat sen verran öh huonoja. Vaikutti täysin kokemattomalta. Ja nuoriahan me oltiin kun tavattiin, minä 18 ja mies 19.

T. 6 vuotta yhdessä, 2 vuotta naimisissa.

Vierailija
24/27 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tiedän, että mieheni ei ollut ollut kenenkään kanssa ennen minua ja minusta se oli tosi plussaa, vaikkei mies tajunnut miksi.

Itselläni on ollut muita ennen häntä, mutta häntä ne eivät ole koskaan kiinnostaneet. Miksi olisi?

Vierailija
25/27 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla kokemusta vain toisistamme ja eka kerta yhdessä 16-vuotiaana. Nyt 25 vuotta myöhemmin edelleen luistaa ja olemme onnellisia. Nykypäivänähän tällaista pidetään vähän säälittävänä, mutta ei ole meitä haitannut.

Vierailija
26/27 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin hän itse tietää minun tietävän

löysin kerran vahingossa tämän panomuistilapun joka paljasti yllättäviä asioita ... mieluummin olisin ollut löytämättä

toisaalta hän ei tiedä minun historiaani ja jos tietäisi olisi järkyttynyt eli meillä molemmilla on ollut todella PALJON satunnaisia panoja

Vierailija
27/27 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavinta on, kun mies on monta kertaa kehunut kuinka mä oon ihana kun mulla on niin puhdas pillu. Siis täh? Eikös se pimppihygienia ole itsestäänselvyys?! Kai sen edelliset on sitten olleet jotain likapilluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan