millainen mies ottaa sormuksen pois sormesta kun menee diskoon?
Mun mies....
tuli sentään kotiin kolmen aikaan mut ihmetyttää! Tunnustan et nuuskin taskuja ja siellähän se sormus oli piilossa. Tekisi mieli piilottaa se ihan kiusallaan ja katsoa sitten kuinka kiusaantuneena mies sitä etsii.
Kommentit (8)
naisia saa paremmin (?) ilman sormusta... ei tainnu käydä flaksi tai sit oli nopeat hommat. Kurjaa sulle.
Sitten voitkin kysästä että onko pitänyt sormusta takin taskussa. Eihän sormukset kuitenkaan sormesta noin vain putoile.
Naiset näkee että on jo testattu ja haluttavuus nousee. Valitettavasti näin...
kysyt että missäköhän sormuksesi mahtaa olla?
sanomattakin selvää, että on pillunhakumielessä ollut discossa.
Mä oon kans aatellu niin että sormus sormessa on parempi flaksi mutta ei mies taida sitä tietää.
Ainakaan suoraan sille on turha siitä sanoa, takuuvarmasti vastaus on että otti sen pois jo aikasemmin ettei hajoa/naarmutu jotain raskasta puuhatessa. Jos haluan jotain tietää se on pakko nuuskia itse, mies ei tunnusta edes rysän päältä kiinni jäädessään.
(esim. oli laittanut nettiin ilmoituksen jossa etsi seuraa seksichattiin ja kiimaisiin meileihin ja yritti kieltää vaikka näin ilmoituksen silmieni edessä. oli vielä kehunut itseään komeaksikin siinä ilmoituksessa, hah!)
Mitään suhdetta sillä ei ole, tiedän sen menot sen verran tarkkaan, ei kertakaikkiaan ehtis olla, mutta jotain hämärää. Viimeksi kun oli tuollainen pidempi ilta näin diskon sisäänpääsykuitin jossa kellonaika oli aika aikaisin ja mies sitten itse muina miehinä kertoili menneensä diskoon vasta illan ihan lopussa. Ei mitään järjellistä syytä tuohon valehteluun koska mulla ei todellakaan oo mitään sitä vastaan et menee diskoon. ja oli soitettu kännykästä neljältä johonkin numeroon (ajattelin että on saanut joltain puh. numeron ja tarkastanut sen)... hulluksi kai sitä tulee jos alkaa kaikkea epäillä mutta samalla haluaisin tietää missä mennään. Itselläni olisi ihana tarjokas mutta en halua enkä aio ruveta pettämään - paitsi jos mieheni jo tekee sitä niin silloinhan ei ole mitään menetettävää.
Eihän kukaan nykypäivänä mene " discoon" vai onko kyse alaikäisestä?
Eikös nykyään mennä baariin/clubiin/yökerhoon/ravintolaan?
pippaloissa liikkuu.