Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö tällaista vaan oppia sietämään?

Vierailija
09.01.2012 |

Kyseessä on äärimmäisen ailahtelevainen työkaveri. Toisinaan on todella hyvällä tuulella, toisinaan itse perkele. Koskaan et voi aamuisin tietää millä mielellä hän on, voi olla että yhtenä aamuna ei moikkaa, toisena taas höpöttää iloisena ummet ja lammet.

Töissä on nyt todella kova stressi ja kiire. Ihan kaikilla. Mutta tämä nainen kokee että vain hänellä on kiirettä ja stressiä, joten ottaa tiettyjä etuoikeuksia itselleen sillä verukkeella että on niin kova kiire: Nyt on paskalla tuulella vedoten siihen että hänellä on niin kauhea stressi.

Olen aivan totaalisen kyllästynyt aloittamaan päiväni miettimällä millä mielellä tää nainen tulee töihin. Ymmärrän että ei aina voi olla itse sun shine, mutta eikö kuitenkin tällainen laidasta laitaan meno ole aika suhteetonta? Pomolle on turha asiasta puhua, tämä nainen on pomon suosikki ja pomo on täysin sokea tämän naisen virheille. Mainittakoon että tämä nainen on erittäin hanakka piikittelemään ja läksyttämään muita virheistä, mutta omille virheilleen hän on täysin sokea.

Onko nyt vaan etsittävä uusi työpaikka?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätyreidensä avulla. Eipä ole haitannut, sain heti paremman työpaikan ja nykyään minulla menee huomattavasti paremmin kuin kenelläkään heillä.

Vierailija
2/8 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla henkilöllä on todennäköisesti mielenterveysongelma, jota hän jakaa myös työkavereilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes,hienoa,meillä sama työkaveri!!!!

Itse mietin samaa että mitä tässä pitää tehdä.Olen ajatellut keskustella kahden kesken tämän naisen kanssa ja oikeasti kysyä missä mennään ja onko vika minussa vai missä.

Viime työvuorossa sain niin kylmää kyytiä tämän kyseisen henkilön johdosta että en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa ja vielä asiakkaiden kuulleen.Noloa. (ps.en ole hoitoalalla)

Vierailija
4/8 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes,hienoa,meillä sama työkaveri!!!! Itse mietin samaa että mitä tässä pitää tehdä.Olen ajatellut keskustella kahden kesken tämän naisen kanssa ja oikeasti kysyä missä mennään ja onko vika minussa vai missä. Viime työvuorossa sain niin kylmää kyytiä tämän kyseisen henkilön johdosta että en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa ja vielä asiakkaiden kuulleen.Noloa. (ps.en ole hoitoalalla)

..että tämä nainen on myös lähin esimieheni.

En ole ainoa jota tämä naisen täysin arvaamaton käytös on alkanut vaivaamaan, tuossa kävi just eräs työkaverini ihmettelemässä, mitä pahaa on tälle naiselle tehnyt kun aamulla sai ensiksi haukut jostain vanhasta virheestä. Tuntuu että tämän naisen elämäntehtävä on tällähetkellä muiden virheiden kyttääminen ja niistä alati muistuttaminen.

Ei ole hauskaa ei. Ennen täällä oli mukavaa olla töissä ja pidin tätä naista jopa erittäin kivana ihmisenä + ystävänä. Ylennyksen myötä asiat ovat pikkupikku hiljaa muuttuneet ja nyt on ajauduttu tähän pisteeseen, jossa kenelläkään ei ole kivaa.

2 työhakemusta tänä aamuna lähetetty. Jos tärppää, niin onhan ainakin valinnan varaa.

/AP

Vierailija
5/8 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrä kirkkovene sen auton kylkeen - auton avaimella.

Vierailija
6/8 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteys pomon pomoon jos ei muuten tehoa. Jos ei auta, ota yhteys työsuojeluvaltuutettuun. Kuvailemallasi ihmisellä on mt-ogelma tai ainakin alkava sellainen. Palautetta vaan menemään itselleen ja esimiehillenne useaan kertaan ja monesta suusta niin kyllä se pikku hiljaa ymmärtää. Mutta ei auta jos menet yksinäsi ruikuttamaan, useammassa ihmisessä on voimaa.

Vierailija
7/8 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimmän esimiehen käytöksestä voi kannella tämän esimiehelle. Tai vielä parempi, jutelkaa ensin kolmistaan sen ongelmatapauksen kanssa. Tehkää selväksi että kohta lähtee viestiä ylöspäin jos ei käytös muutu asialliseksi. Kysykää tältä onko asiallinen kohtelu liikaa vaadittu. Jos porrasta ylempänä oleva pomo ei lotkauta korviaan teidän kritisoinnille, ottakaa lopputili porukalla, tai viekää viestiä VIELÄ ylemmäs jos jaksatte. Jossain vaiheessa johtoporrasta tulee vastaan esimies joka välittää alaistensa hyvinvoinnista.

Vierailija
8/8 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity asiaan ja työntekoon, siitä sinulle kai maksetaan eikä jonkun tuulen ihmettelystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi