kysymys tuhrusta ivf:n jälkeen!
Minulle tehtiin viime viikolla ivf, jossa siirrettiin yksi kuusisoluinen alkio, kaikki meni hienosti ja lääkärikin piti raskautta todennäköisenä. Eilen pp9 alkoi tuhruvuoto (määrältään niukka), eikä se ole lisääntynyt. Eilen oli hieman alaselkäkipua myös. Lugeja olen edelleen laittanut 200mgx3. Nyt kysyisinkin teiltä jo plussanneet kuinka monella on tällaista vuotoa ollut ja se on ollut vaaratonta esim. kiinnittymisvuotoa. Itseäni ihmetyttää vuodon aikainen alkaminen myös!?Alkaa olla kyllä toivo plussasta mennyt!:(
Kommentit (3)
Mulla alkoi ivf:n jälkeen tuhruvuoto noin viikko siirron jälkeen. Vuoto oli vähäistä ja rusehtavaa ja kun se vaan jatkui samanlaisena niin tein testin, joka yllättäen näyttikin plussaa! Vuoto jatkui siitä vielä vajaa pari viikkoa, joka olikin tosi tuskaista aikaa. Mulle siirrettiin kaksi alkiota, joten voi olla että toinen tuli pois tai sitten kyseessä oli kiinnittymisvuoto. Ei lääkärikään sitä varmaksi osannut sanoa. Kiltisti odotin ekaan ultraan ja siellä näkyi pienen syke :) Joskus se vuoto voi olla ihan vaaratinta
Eli sun tapauksessa voi olla kyse siitä kiinnittymisvuodosta. Jatka vaan lugeja ja jaksamista piinailuun! Pidetään peukkuja, että se vuoto loppuu ja saat plussan!!!
t. Rudis
ps. nyt menossa rv 23+5
Kiitokset kannustuksista. Eli tänään on pp11 ja hätäisenä tein testin ja haamuplussa tuli. Vuotoa edelleen pikkuisen tiputtelee, joten en vielä ala plussaa juhlimaan. Keskiviikkona olisi veritesti josta saan varmistuksen tai sitten en!:)
Minulla ruskea tuhru alkoi 10 päivää siirron jälkeen. Se jatkui hyvin niukkana aina sinne veritestiin saakka (hcg alle 1), jonka jälkeen luonnollisesti lopetin luget ja menkat alkoivat täydellä teholla 3 päivää lugejen lopetusten jälkeen.
Toivotaan että sinulla olisi kuitenkin eri tilanne, jos ei niin voimia ja onnea uuteen yritykseen.