Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä iltana lapsen synttärit olisi paras järjestää?

Vierailija
09.01.2012 |

Olisko perjantai parempi kuin sunnuntai? Ajattelin ensin sunnuntaita klo 16 - 18, mutta jos tätä talvea nyt riittää, niin ihmiset saattavat olla viikonlopun mielellään jossain vaikka rinteessä eivätkä mielellään lähde aikaisemmin jonkun eskarikaverin synttäreiden takia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantai-iltana? Ja väsyneitä vanhempia kuskaamaan heitä?

Vierailija
2/5 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummassakaan päivässä en ole huomannut eroa. Kaikista eniten on varmana pidetty perjantaina. Monethan lähtevät silloin viikonlopuksi reissuun, mutta sitten on aivan sama, että pitääkö perjantaina tai lauantaina. Itse tykkään pitää ja viedä lasta arkena, koska monet ovat viikot töissä ja relaavat viikonloppuisin ja tekevät lastensa kanssa kaikkea kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt ei mulle kuitenkaan käy, tosin poika kyllä ihmetteli, miksi mun pitäisi ollakaan paikalla...

=) Ajattelin, että perjantaina ei olisi koulupäivä seuraavana, ja sunnuntaina taas voisi aloittaa aikaisemmin kuin koulupäivänä, eikä siis menisi illasta niin myöhään.

Vierailija
4/5 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sunnuntaina klo 14. Viikolla ei vielä kertaakaan, eikä varmana tulekaan.

Perjantaina juhlat meni ihan hyvin, ei mitään erityistä riehumista. Sunnuntaina oli oikeastaan levottomampaa...

oma lapsi on eskarissa päiväkodissa jossa toimii myös iltahoito, eli monet hänen kavereistaan on välillä myös iltahoidossa. Siksi nuo arkipäivien synttärit ei oikein toimi kun lapsilla on niin erilaiset hoitoajat.

Vierailija
5/5 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantai-iltana? Ja väsyneitä vanhempia kuskaamaan heitä?

sunnuntai-iltaa. Mutta sitten ajattelin, että pitäisikö viikonloppua rauhoittaa. Ehkä teen tästä nyt liian suuren ongelman. Tulee kuka tulee. Lauantaita en kyllä käyttäisi synttäreihin, sehän on ihan keskellä viikonloppua. Paitsi että tuskin monet perheet nyt jättäisivät menojaan menemättä lapsen synttärikutsun takia muutenkaan. Poika haluaa kutsua vain neljä parasta kaveriaan, joten olisi kiva, jos mahdollisimman moni pääsisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän