Nyt mulle tulee merkintä luottotietoihin!
Erottiin ja ex aviomieheni on jättänyt maksuja maksamatta. Tämä maksu oli kummankin nimissä, mutta hän on antanut ymmärtää maksaneensa laskun. Ei sitten ole. huomautukset ja muut paperit ovat menneet hänelle vanhaan osoitteeseeni.
Minulla ei ole rahaa maksaa laskua, sen verran isosta summasta on kyse.
Ainut mistä olen onnellinen, on että hän on ex.
Kommentit (5)
Netin kautta voi hakea joustoluottoa tai muuta luottoa. Vastaus tulee heti ja rahat tulee tosi nopeasti.
sille laskuttajalle ja sovit maksusuunnitelman. Ihan rehellsesti voit kertoa, mitä on tapahtunut.
Olin ulkomailla vaihto-opiskelemassa ja meillä oli Suomessa yhteinen asuntoja kaikki laskut, huomautukset ym. menivät exälleni. (Tosin emme olleet naimisissa, mutta kyseessä oli vuokria, sähkölaskuja jne. - molempien nimissä).
Sain kaikki laskut neuvoteltua, vaikka laskut olivat menossa perintään. Yritykset / velkojat ymmärsivät ja tekivät kanssani maskusopimuksen. Kalliit olivat "oppirahat", mutta näin jälkeen päin ajateltuna selvisin säikähdyksellä ja rahan menolla.
tuollaiseen tilanteeseen minut järjestäessään hänestä tuli exä. Ja tosiaan SOITA sinne, minne maksuja on rästissä. Ja jos oikein jaksat, voisit yrittää saada exäsi tekemään maskusopimuksen osuudestaan sinulle.
Mutta silti tulee merkintä. He antoivat kaksi vaihtoehtoa. Joko maksan tänään tai sitten tulee merkintä ja maksan erissä.
Jätän maksamatta tai erissä niin merkintä tulee. Kyllä niin ärsyttää ex.
Sama tilanne oli meillä. Minä olin ulkomailla töissä. Exä hänestä tuli kun sain tietää, ettei hoida laskuja. Minulle selitti hoitavansa ne. Että haastemieheltä sain asiasta tietää.