Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka helppoa on saada nukahtamislääkkeitä lääkäristä?

Vierailija
08.01.2012 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakein saa helposti jos uniongelmia on ollut.

Vierailija
2/9 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määräsi lyhyen keskustelun perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sukulaisten ja tuttavapiirin perusteella ollut sellainen käsitys, että aivan liian helposti saa, niin moni on koukkuuntunut niihin, ja käyttää päivittäin.

Mutta mä en sitten saanut, kun epätoivoissani muutamaa pyysin, tilanteisiin kun en ole useaan päivään nukkunut, ja tarttis kyetä lähtemään auton rattiin..

Olen masentunut ja tk-eläkkeellä, joten uniongelmani eivät ihan tilapäisiäkään ole.

Vierailija
4/9 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae luontaistuotekaupasta melatoniinia, monet nukahtamislääkkeitä käyttäneet ystäväni ovat siirtyneet siihen. ei aiheuta riippuvuutta!

Vierailija
5/9 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sukulaisten ja tuttavapiirin perusteella ollut sellainen käsitys, että aivan liian helposti saa, niin moni on koukkuuntunut niihin, ja käyttää päivittäin.

Mutta mä en sitten saanut, kun epätoivoissani muutamaa pyysin, tilanteisiin kun en ole useaan päivään nukkunut, ja tarttis kyetä lähtemään auton rattiin..

Olen masentunut ja tk-eläkkeellä, joten uniongelmani eivät ihan tilapäisiäkään ole.

valitin.. :/ Senkin jälkeen, kun olin joutunut työssäni aseellisesti ryöstetyksi, niin hyvin nihkeästi kirjoittivat nappeja.. Kun en ymmärrettävästi saanut nukuttua, oli pelkotiloja yms..

Vierailija
6/9 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nukahtamislääke ei ole sama asia kuin unilääke. Nukahtamislääkkeeseen ei voi jäädä koukkuun, kun se ei sisällä sellaisia aineita mihin voisi jäädä koukkuun. Tietysti helppoon nukahtamiseen voi jäädä koukkuun, mutta toisaalta usein yksikin helposti nukahdettu ilta auttaa jaksamaan taas pitkään ilman ukahtamislääkkeitä.

Unilääkkeet ovatkin sitten IHAN eri asia.

Olen kokeillut nukahtamislääkettä nimeltä Stella. Otin puolikkaan ja ai että kun oli ihanaa. Menin sänkyyn, pistin silmät kiinni ja nukahdin. Jee! Ilman tuntikausia pyörimistä. Se oli ihanaa. Tuosta on jo yli vuosi aikaa ja toista en ole vielä ottanut. Ehkä pian pitää koekilla toinen kerta kun unen saaminen on taas heikentynyt huimasti.

Vierailija
7/9 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nukahtamislääke ei ole sama asia kuin unilääke. Nukahtamislääkkeeseen ei voi jäädä koukkuun, kun se ei sisällä sellaisia aineita mihin voisi jäädä koukkuun. Tietysti helppoon nukahtamiseen voi jäädä koukkuun, mutta toisaalta usein yksikin helposti nukahdettu ilta auttaa jaksamaan taas pitkään ilman ukahtamislääkkeitä.

Unilääkkeet ovatkin sitten IHAN eri asia.

Olen kokeillut nukahtamislääkettä nimeltä Stella. Otin puolikkaan ja ai että kun oli ihanaa. Menin sänkyyn, pistin silmät kiinni ja nukahdin. Jee! Ilman tuntikausia pyörimistä. Se oli ihanaa. Tuosta on jo yli vuosi aikaa ja toista en ole vielä ottanut. Ehkä pian pitää koekilla toinen kerta kun unen saaminen on taas heikentynyt huimasti.

tuossa kirjoitin tuosta koukkuun jäämisestä, en oikein näe eroa siinä mistä syystä koukkuun jää, kun lopputulos on kuitenkin se, ettei enää muka uni tule ilman, ja "on pakko ottaa se nukahtamislääke" joka ilta..

Vierailija
8/9 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nukahtamislääke ei ole sama asia kuin unilääke. Nukahtamislääkkeeseen ei voi jäädä koukkuun, kun se ei sisällä sellaisia aineita mihin voisi jäädä koukkuun. Tietysti helppoon nukahtamiseen voi jäädä koukkuun, mutta toisaalta usein yksikin helposti nukahdettu ilta auttaa jaksamaan taas pitkään ilman ukahtamislääkkeitä. Unilääkkeet ovatkin sitten IHAN eri asia. Olen kokeillut nukahtamislääkettä nimeltä Stella. Otin puolikkaan ja ai että kun oli ihanaa. Menin sänkyyn, pistin silmät kiinni ja nukahdin. Jee! Ilman tuntikausia pyörimistä. Se oli ihanaa. Tuosta on jo yli vuosi aikaa ja toista en ole vielä ottanut. Ehkä pian pitää koekilla toinen kerta kun unen saaminen on taas heikentynyt huimasti.

se lukee jo tuoteselosteessakin. Mutta toisaalta, vaikka olisi koukussa, niin kyllä siitä on mahdollista irtikin päästä. Ei sekään toivotonta ole.

Vierailija
9/9 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikealla tavalla kun osaat valehdella elämäntilanteesi niin saat joka kerta. Ei lääkäri ala kertomaasi tarkistelemaan. Sano että olet kaikki kotikonstit kokeillu esim. saunat, lenkit, teet, kuumat kaakaot... mitä ikinä tulee mieleen, ja että mikään niistä ei toimi, ja nyt koet että tarvitset lääkäriä.

Lääkäri sitten tietty varmaan kyselee onko sairauksia, lääkityksiä, ja tuntemuksia nukkumaankäynnin aikana, ellei suoraan utele syytä sinulta että miksi ei uni tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi