Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatteko töihin yleensä eväät vai syöttekö työpaikan ruokalassa tai ravintoloissa?

Vierailija
08.01.2012 |

Onko joku laskenut kuluja ja mahdollista säästöä eväillä. Eihän ne eväätkään ilmaisia ole.

Itse olen tehnyt hyvän aamupalasämpylän kotona. Kahviossa se maksaisi 2,30e. Lounas maksaa meillä 4,20 tai vähän yli 5e. Olen tähän asti käynyt ruokasalissa lounaalla, mutta nyt olen alkanut harkita eväsruokailua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin hyvä lounasetu, ettei eväiden tuominen oikeasti olisi edes taloudellisesti järkevää. Aamupalan tuo yleensä mukana, vaikkei 80 senttiä maksava aamupuuro ravintolassa mikään paha ole.

Vierailija
2/7 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupalasta työpaikalla...

Minä ainakin lähden töihin aamuisin reilusti ennen kuutta, joten silloin ei aamupala vielä maistu. Syön sitten aamupalani noin kahdeksalta työpaikalla. Ja yleensä ihan töiden lomassa, joten ei siihen mene edes työaikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon ainoastaan automaatista ilmaista kaakaota/teetä ja syön joskus ilmaisia hedelmiä.

Vierailija
4/7 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka on niin pieni, ettei ole ruokalaa. Palkkani taas ei ole niin iso, että kannattaisi mennä omalla rahalla tavisravintolaan. Työpaikalla on jääkaappi, hella, uuni ja mikro, joten välillä kokkailen ihan työpaikallakin.

Vierailija
5/7 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus, jos on hyvät salaatit, syön ruokalassa. Maksaa 5,70e.

Vierailija
6/7 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään näistä vaan käyn lähikaupasta esim salaattivehkeet 1—3 päiväksi,teen salaatin ja syön sen joko toimistossa tai yhteishuoneessa,ruokala on koulun,en syö oppilaiden kanssa.

Vierailija
7/7 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään näistä vaan käyn lähikaupasta esim salaattivehkeet 1—3 päiväksi,teen salaatin ja syön sen joko toimistossa tai yhteishuoneessa,ruokala on koulun,en syö oppilaiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän