Paljonko olisi sopiva paino 169-senttiselle 40+ naiselle?
Haluaisin olla seksikäs, mutta hoikka. Muodot ok luonnostaan eli nyt olen 70-kiloinen ja mitat 100/80/97...
Kommentit (10)
mutta koita miinus 5 kg. Seksikkyys on kiinni monesta muusta asiasta kuin painosta.
vähän, estrogeenia erittyy rasvastakin, ja osteoporoosi uhkaa. Itse asiassa ap:n nykyinen paino on varmaan ihan ok. Ulkonäön vuoksi voi tietysti vähän pudottaa jos tykkää, ja tietysti liikkua paljon.
Nyt olet lievästi läski. Ehkä 65 olisi hyä, jos treenaisit. Jos et treena, sitten max 60
65kg:kin voi olla, jos on lihasta.
on 168 cm pitkä ja painaa 56 kiloa. On painanut saman varmaan 35-vuotiaasta, ei ole paino iän myötä siitä muuttunut. On tosi kova liikkumaan, lenkkeilee monta kilometriä joka päivä.
En tiedä mitä tekemistä iällä on painon kanssa. Ei vanhemmankaan tarvii olla mikään läski.
nyt 64kg ja n.60kg olisi mulle sopiva paino. Tarkoituksena olisikin tuohon päästä mutta ihan pikkuhiljaa ruokavaliota tarkistamalla ja liikuntaa lisäämällä. Painoni on heitellyt aikuisvuosina välillä 55-64. Tästä olen äätynyt, että n.60kg on mulle passeli.
Rinnoista ja vyötäröstä vähän pois. Peppu on ihan ok, kunhan kiinteytän.ap. eli 10 kg kesäksi, ei paha?!
ja painanut joskus sen 56 kg, olin ihan hirveän tikku! Älä niin paljoa laihduta, 10 kg:n laihdutuksella sulla on vaarana vanheta se 10 vuotta.
Parikymppisen pitää olla 55-58 kg ollakseen hoikka, mutta kun vanhemmiten ikätoverit alkavat olla ylipainoisia, vähemmälläkin antaa hoikan vaikutelman. Sanoisin, että jo 65 kg on hoikka, jos kilot ovat oikeissa kohdissa. Ikääntyessä pitää varoa, ettei ala näyttää kuivalta rusinalta.
Ei kai siihen mitään tarkkaa kilomäärää ole? Kokeilemalla se selviää, että missä painossa tunnet olevasti hoikka ja seksikäs. Ehkä suurin osa on kuitenkin korvien välistä kiinni.
Mutta voithan kokeilla pudottaa 5-10kg?