Perheelliset, yli 5 vuotta yhdessä olleet parit: kerrotko rakastavasi päivittäin?
Kommentit (14)
ja mies kertoo joka päivä, minä en ehkä ihan joka päivä muutoin kuin vastaamalla hänen rakkaudentunnustukseensa. :0)
Eikä sano mieskään. Emme ole koskaan olleet "sen tyylisiä", että rakkautta pitäisi todistella. Tiedämme sen sanomattakin.
Mies sanoo aina tullessaan nukkumaan, olen hereillä tai en. Jos olen hereillä, vastaan. Joskus harvoin jos tulen myöhemmin nukkumaan, mä sanon. Ja sitten tietty erikseen päivisin silloin kun on tarvetta.
Yhteistä taivalta kohta 13v takana ja 3 lasta.
puhu rakastamisesta, mutta kun olemme molemmat töissä (toinen reissu- ja toinen vuoro-), niin usein - oikeastaan päivittäin - tulee läheteltyä tekstareita tai chatattyä Facebookissa tyyliin: "tykkään susta" tai
kaksi alle 8-vuotiasta lasta ja yhdessä on oltu miehen kanssa 10 vuotta.
lapsia neljä. Harvoin sanomme rakkaudentunnustuksia sanallisesti, teot toimii meillä enemmän. Aamupala toiselle valmiiksi, valmiiksi putsatut autonlasit töihin lähtiessä. Siistiksi viikattu pino vaatteita valmiina, lupaus lepohetkestä sohvalla kun toinen laittaa lapset nukkumaan jne. Siinä meidän rakkautta arjessa.
miehelle en ole sanonut todella pitkään aikaan. Luultavasti vuosiin. En usko enää rakastavani häntä. Pidän hänestä, mutta en rakasta. En halua erotakaan, kun meillä ei ole mitään hirveän suuria ongelmia (riitelemme kyllä paljon, mutta arkisista asioista ja rutiinilla), ja lapset kuitenkin rakastavat meitä molempia niin paljon.
Se siis lausutaan päivittäin hyvänyön toivotusten yhteydessä. Itse tosin useinkin epäilen sen aitoutta - oliskohan tuosta jo tullut pelkkä fraasi, jota tottumuksesta heitellään.
Meillä on kohta 7. hääpäivä, samoin 3. lapsen laskettu aika.
Joskus joo, mutta ei aina. Ei ole mitään "rutiinia" sanoa joka päivä nukkumaan mentäessä tms. Iltaisin pussataan hyvän yön pusu aina, jos se jää välistä niin tietää, että toisella on jotain hampaankolossa ;)
Itse en oikein tykkää sellaisesta jankuttamisesta. Rakastetaan joo, mutta pitääkö sitä koko ajan hokea? Ei se rakkaus sanoista ole kiinni, vaan teoista. Kyllä mä huomaan miehen rakkauden ihan ilman sanallista toistoa, ihan vaikka siitä, että se just yksi päivä vaihtoi mun pyörään uuden kilikellon :) Tai voiteli mulle näkkärit kun pyysin.
Viikottain kyllä tulee sanottua, mutta ne on sellaisia erityisi hetkiä, ei siis mitään ohimennen sanottuja fraaseja.
mutta varmaan kerran viikossa tulee sanottua - välillä useamminkin.
Ja muutenkin voi osoittaa rakkautta toista kohtaan, mistä olen miehelle huomauttanutkin jonkun kerran. Hän kun peräsi joskus, että pitäisi sanoa useammin, mihin minä totesin, että minähän sanon joka päivä: laitan hänelle iltapalaa, silitän paidan, annan nukkua pitempään, mietin mistä ruoasta hän pitää... Menihän se sitten kaaliin, nykyään mieskin pitää noita huomionosoituksia rakkaudenosoituksina - ja tekee samoja vastapalvelukseksi.
T: kohta 16 v. yhdessä, 13,5 v. naimisissa (ja kaksi lasta)
ja päivittäin sanomme.