Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko sairastunut hometyöpaikassa?

Vierailija
07.01.2012 |

Kuinka asiat ovat edenneet? Olen itse työpaikassa, joka on homeessa (remontti lähestyy). Työssä oloaikana olen sairastunut asmaan, olen saanut käsiin ihottumaa, jolle ei löytynyt syytä, silmät kutiavat, nenä kutisee, aivastelen. Taas flusaanssa. Kuinka tästä yleensä edetään?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontin jälkeenkin työpaikalle jää pieniä määriä homeitiöitä (kaikki paperit jne), vaikka kuinka siivottaisiin ja uusittaisiin. Ainoa vaihtoehto sinulle pysyä oireettomana on vaihtaa työpaikkaa. Tuosta astmasta voisi kai ainakin periaatteessa saada jotain korvauksia, mutta aika hankalaa on todistaa, että se johtuu juuri työpaikasta. Sinuna selvittäisin, pystyykö nykyinen työnantaja tarjoamaan töitä josskin toisessa työpisteessä vai onko aika etsiä uusi työ. Toinen vaihtoehto on olla tekemättä mitään ja seurata kuinka astma pahenee ja flunssat vain seuraavat toisiaan...

Vierailija
2/2 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni sai astman homekoulusta. Ei siitäkään mitään korvauksia saatu, oli liian vaikea todistaa.

Astmaoireet ja yölliset hengenahdistukset olivat hyvin vaikeita niin kauan, kuin hän kävi tuota koulua. Nyt, kun koulu ohi, ovat helpottaneet.

Mutta oireet palaavat aina, jos hän joutuu paikkaan, jossa hometta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla