Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä sais facebook kaverilistalle täytettä?

Vierailija
07.01.2012 |

Ei tarviis ees olla milläänlailla tuttuja, kuhan vain sais täytettä. HAH!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo ku 12.. ihan liian noloa.

ap

Vierailija
2/13 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko tosissanne?

FB:ssä voi täysin päättää, millaisen linjan ottaa kaverikollaasissaan. Itsellä olen työn puolesta vähän joutunut ottamaan vaikka mitä kollegan kolleegaa ja yhteistyökumppania, ei kehtaa olla hyväksymättä. Siksi en koskaan siellä mitään päivittele, kuin jotain tosi yleisluontoista, kuten hyvät joulut tms. toivotukset. En jaksa kikkailla niillä ryhmärajauksilla.

Jos minulla olisi myös vain tosi oikeat kaverit, olisi määrä jotain 50-80 max. Kunnioitan heitä, joilla tuollainen kaverimäärä, ovat selvästi rajanneet vain todella läheisiin, ja on silloin ilo kokea itse kuuluvansa pieneen valittuun ryhmään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro millainen ihminen olet.

Vierailija
4/13 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro millainen ihminen olet.

en tarvi yksittäisiä kavereita.. pitäs saada kerralla heti ainaki 50. :)

ap

Vierailija
5/13 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ottaisi ketä vaan kaveriksi listan täytteeksi? Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
6/13 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se just oo mukavaa, että niinä kavereina on oikeita kavereita joita sun asiat kiinnostaiskin. Mun mielestä se just on säälittävää et lisäilee saman tien kaikki kerran nähdyt ihmiset, saati sitten koskaan tavanneitakaan. Siinä ei taas oo mitään junttia vaikka niitä kavereita ois 10, jos edes tuntee ne.

Vierailija
7/13 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelikavereita haalimalla paisuu kaverilista.

Vierailija
8/13 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten oot koukussa tavaraa (pelitavaraa, ei sitä tavaraa) ruinaavien "kaverien" kans :/

Vierailija
9/13 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä järkee haalia jotain randomtyyppejä kavereiksi? mä just poistin kaikki kenen kaa en ikinä juttele siellä enkä ole tosielämässä tekemisissä, vanhat koulukaverit jne. Nyt on nolot alle 100 kaveria :)

Vierailija
10/13 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala pitää yhteyttä kaikkiin mahdollisiin sukulaisiis.

Vierailija
11/13 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamaa lukuunottamatta kaikki ovat sellaisia ihmisiä joiden kanssa olen oikeastikin paljon tekemisissä ja joista pidän oikeasti. työkavereista olen hyväksynyt vain muutamat läheiset, lisäksi kavereita ja lähimmät sukulaiset. ne muutamat muut joista ei ole niin väliksi ovat kaukaisempia sukulaisia joiden kaveripyynnöstä en kehdannut kieltäytyä...

en todellakaan halua haalia kavereiksi sellaisia ihmisiä joiden kanssa en ole ikinä tekemisissä tai joiden kuulumiset ei kiinnosta, vain ja ainoastaan kaverilistan kasvattamisen takia. helpostihan sitä saisi satoja kavereita jos vain pyytäisi kaikki ihmiset jotka sattuu tuntemaan jostain elämän varrelta...

laita kaverilistasi näkymään vain itsellesi jos nolottaa ja jätä ne vieraat tyypit haalimatta!

Vierailija
12/13 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi ihan helposti tehdä ja silloin sun seinallä ei näy kenellekään sun kaverisi paitsi sulle itsellesi....siis jos kavereidesi vähyys sua jotenkin nolottaa...?

Mä olen aikapäiviä sitten sen tehnyt, vaikka en häpeile mun ystävien määrää. Niitä on reilut 80 ja tunnen kyllä kaikki hyvin.

Vierailija
13/13 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset.

Työkaverit (muista myös vanhat työpaikat :)!).

Vanhat koulukaverit (ala-aste, yläaste, lukio/amis)

Vanhat opiskelukaverit.

Harrastuskaverit.

Ystävien puolisot (jos ootte yhtäänkään tekemisissä pariskunnittain.

Helpoimmin melkein löytää ystäviä, kun katsot omien ystäviesi kaverilistat läpi ja pyydät kaveriksi kaikki, jotka vähänkään tunnet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän