Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kotiäidit, ottakaapa opiksenne koti-isästä!

Vierailija
06.01.2012 |

mies on jäänyt hoitovapaalle ja minä lähdin töihin. ratkaisu on ollut oikein toimiva j anautin töissä käymisestä ja perheen elättäjän roolista.

miehenikin on ottanut koti-isän roolin hyvin harteilleen: hän siivoaa, laittaa ruokaa ja.. tietenkin hoitaa lapsia. vapaapäivinäni hän nukkuu piiiitkään ja lataa akkujaan. kun mulla on vapaapäivä, pyrin tekemään kotityöt kokonaan tai ainakin helpottamaan miehen hommia huomattavasti. pyykkikone laulaa, ruokaa menee ja harrastuksiinkin pitää ehtiä.

mitä halusinkaan sanoa? jaa-a kaipa halusin rohkaista niitä naisia, jotka uupuvat kotitöiden alle ja ryytyvät lapsenhoidon virikkeettömyyteen menemään töihin ja opettamaan miehensä arvostamaan kotiäitejä hyvin käytännönlähiesellä tavalla!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n malli

Vierailija
2/5 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaahan se ois jos rahallisesti kannattais. Mun miehellä yli puolet parempi palkka niin ei kannata...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieheni oli hoitovapaalla jo vuonna 1994, ei hän siitä mitään mitalia halunnut, ei myöskään muina hoitovapaavuosinaan, niinkuin sinä sellaisen tällä tekstillä haluaisit ojentaa. Tosin meillä on erona se että kumpikaan ei pidä lasten-ja kodinhoitoa sellaisena taakkana josta tarvitsisi ladata akkuja eli viikonloppuinakaan emme erikseen erottele hommia vaan teemme ne yhdessä tai toinen tekee, ihan sama.

Vierailija
4/5 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti haikailee työelämään ja mies ei osaa arvostaa kotiäidin työpanosta perheen eteen?

Vierailija
5/5 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies tulee töistä rättipoikkiväsyneenä ja odottaa valmista ruokaa pöytään, siistiä kotia ja suittuja lapsia? eikö äiti voisi joskus viettää vapaapäivää kun miehellä on vapaata vai meneekö miehen vapaapäivä harrsatuksissa tai levätessä sohva selässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi