Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!! Tyttäreni haluaa pelata lätkää!

Vierailija
06.01.2012 |

Kokemuksia please!

Kuinka toimin?? Urheilullinen pullea tyttäreni haluaa jääkiekkoilijaksi. Toki haluaisin tukea häntä, mutta minua huolestuttaa hänen tulevaisuus. Olen aina haaveillut että voisin nähdä tyttäreni kirkkohäät ja lapsenlapset, siksi olenkin huolissani että onko tuollainen kasvuympäristö tässä vaiheessa olevalle tyttärelleni hyvä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleus häviää kyllä ja jos ei häviä, tytön voi pistää poikittain maaliin niin ei mahdu kiekko sekaan. Miten luulet että lätkänpeluu noin yleisesti ottaen estää lastenteon ja kirkkohäät????

Vierailija
2/20 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkä jääkiekkoharrastus estää kirkkohäät ja lapsenlapset?? :D

T: jääkiekkoa nuorena harrastanut kahden lapsen äiti,kirkkohäätkin pidetty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

entisenä jääkiekon harrastajana. Minulla on 2 lasta ja mies, kirkkohäitä ei tosin pidetty. Lätkä on mukava, mutta aikaa ja panostusta vaativa laji.

Vierailija
4/20 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikäkun sitä minä vaan että kun on niitä semmosia naisia. Lesboja. Paljon näissä piireissä, lähes poikkeuksessa, kaikki. Mieheni luki juuri artikkelin aiheesta, kun on oltu tässä niin huolissaan.

Vierailija
5/20 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

^no lol, varmaan tosiaan kaikki on lesboja, ja entä sitten vaikka olisikin? En mäkään oo seuranhakumielessä lajia jaksanut aloittaa, että eiköhän siellä keskitytä siihen pelaamiseen eikä teerenpelaamiseen...

t. hoikka lesbo, joka ei ole koskaan harrastanut urheilua, vaan pianonsoittoa, kirjoittamista ja muuta taidetta

Vierailija
6/20 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun "jääkiekkokaupungissa", jossa lapset harrastavat paljon jääkiekkoa, muita hittilajeja ei taida täällä ollakaan. Paljon puhutaan siitä että naisjääkiekkoilijoiden joukossa on lesboja, MUTTA ei se jääkiekko ketään lesboksi tee!! Ehkä se vaan lajina viehättää jos on "miehekäs" tms... Jos oma lapseni haluaisi pelata lätkää niin mikäs siinä, oli hän tyttö tai poika.

Vierailija
7/20 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikäkun sitä minä vaan että kun on niitä semmosia naisia. Lesboja. Paljon näissä piireissä, lähes poikkeuksessa, kaikki. Mieheni luki juuri artikkelin aiheesta, kun on oltu tässä niin huolissaan.

käsiinne saaneet?

Vierailija
8/20 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt varmaan treenien jälkeen mielellään saippuoivat suihkussa toistensa selkiä ja vähän muitakin paikkoja...

Vierailija
9/20 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/20 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi haluaa harrastaa ja sä vaan ajattelet omaa napaasi "kun mä haluan". Olisko se sitten parempi, että tyttäresi seisoskelisi jossain jengissä kusitolppana kadulla? On tuo joukkuepelin harrastaminen kuule vähän parempi vaihtoehto, kuin ryyppääminen ja rellestäminen jossain hemmetin jengissä.

Vierailija
11/20 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että artikkeli pitänee paikkansa.

Mutta suuntaus lienee jo selvä jos tyttösi haluaa harrastaa jääkiekkoa.

P.s tietämistäni viidestä lesbonaisesta kolmella on lapsia. Heidän häistä ei tietoa.

Vierailija
12/20 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin juuri "pullukka" joka halusi aloittaa jääkiekon ja en kadu hetkeäkään että aloitin! Laihduin paljon ja lihaksia sain enemmän kuin ikäisilläni pojilla oli. Itseluottamukseni kasvoin sekä sain paljon kavereita ja opin olemaan luovuttamatta. Ei jääkiekko ole naisille niin vaarallista kuin miehille ja kaikissa urheilulajeissa on omat riskit, jopa siinä sohvaperuna-lajissa.. Niin ja siis ihan hetero olen ja kirkkohäät ja kaikki, ei ne kaikki ole lesboja jotka kiekkoa pelaa -_-

Vierailija
13/20 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkapallon, jääpallon, salibandyn, pesäpallon ainakin... varmaan lähes kaikki naisten palloilut siis. Onhan se totta, että näissä lajeissa on paljon lesboja, mutta ei se laji sitä sukupuolista suuntautumista määrää. Ehkä se on tietyn tyyppiset tytöt ja naiset jotka hakeutuvat palloilulajeihin.

Minä olen pelannut lätkää, jalkapalloa, pesäpalloa, lentopalloa ja salibandya, olin muutenkin lapsena vähän poikatyttö. Olen kuitenkin totaalisen hetero ja kirkkohäätkin on pidetty.

Mutta provohan tämä toki oli.

Vierailija
14/20 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia please!

Kuinka toimin?? Urheilullinen pullea tyttäreni haluaa jääkiekkoilijaksi. Toki haluaisin tukea häntä, mutta minua huolestuttaa hänen tulevaisuus. Olen aina haaveillut että voisin nähdä tyttäreni kirkkohäät ja lapsenlapset, siksi olenkin huolissani että onko tuollainen kasvuympäristö tässä vaiheessa olevalle tyttärelleni hyvä.

itse lapsena/nuorena pelailin 10 vuotta jääkiekkoa. harrastus oli minulle todella rakas. Meitä oli 20 muutakin eikä tietääkseni kukaan ole lesboksi herennyt.olen nyt 4 lapsen äiti, kirkossa vihitty ja ihan kelpo nainen. omat tyttäreni pelailee jalkapalloa ja hiihtää, poikani taas käy tanssimassa.

Vierailija
15/20 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ite halusin alkaa harrastaan kamppailulajeja :D en ikinä päässyt... (mutta nyt aikuisena harrastan ja vartijana toimin) Ja ihan heterona mennään ja parisuhteessa :D

Vierailija
16/20 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä itse ole huntuhäitä kirkossa saanut, kun haaveilet niistä tyttäresi kohdalla?

Jonkun muun syyn olisi tyttären lätkäkiellolle ymmärtänyt, mutta en lesbouden pelkoa. Jos on lesbo niin sitten on, vaikka harrastaisi balettia ja taitoluistelua. Eikä niitä kirkkohäitä ole kaikilla heteroillakaan.

Pohjoisessa pelaa joku kanadalaisnainen, jonka isä ei aikanaan antanut tyttärelleen lupaa jääkiekkoiluun, kun piti sitä niin vaarallisena tytölle. Kanadan lahja pohjoisen naiskiekkoilulle, kun pelaa sitä vasta nyt aikuisena.

Vierailija
17/20 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy kyllä todeta, että ainakin eräästä SM-tasoisesta naisjoukkueesta löytyy muutamakin pariskunta:)

Ja, kun tuolla hallilla tyttöjoukkueita katsoo, niin aika poikamaisia monet tyttökiekkoilijat ovat.

Mutta ei se laji tosiaan kenestä homoa tai heteroa tee:)

Vierailija
18/20 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen koko lapsuuteni ja nuoruuteni (ja aikuisiälläkin) harrastanut kamppailu- ja taistelulajeja miesporukassa (toki on niissä pari muutakin naista ollut mukana mutta selkeästi miesvaltaista lajia siis) ja kyllä on muuten ollut siitä elämässä hyötyä! Eritoten työelämässä, kun oppii "miesten pelisäännöt" ja tietenkin myös yöllä, ei tarvitse pelätä snagarijonossa tai kävelylenkillä kun helposti saa puskaraiskaajan kanveesiin.

Aion laittaa tyttäreni kamppailulajikursseille heti kun ikää tulee tarpeeksi (5-6v) ja toivon että jatkavat harrastusta.

Jääkiekko ei ole mielestäni edes mikään miesharrastus, mutta siinäkin oppii ryhmähenkeä, tiimityötä, vastuunottoa ja ennenkaikkea se on tosi fyysinen laji (vaikkei taklattaisikaan) eli se tekee fyysiselle kehitykselle erittäin hyvää!

Päästä tyttösi pelaamaan, vai haluatko että hän vain pelaa tietsikkaa, lihoo ja saa osteoporoosin jo kaksikymppisenä?

Vierailija
20/20 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiskiekoilijat lepsoja joten lapsenlapset voi unohtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän