Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä soittaa hautajaisissa?

Vierailija
06.01.2012 |

Tuttu vanhempi nainen kuoli sairastettuaan pitkään vakavaa sairautta. Hänen viimeinen toive oli, että soittaisin "jotakin" hautajaisissa pianolla. Kirkossa en soita, vaan muistotilaisuudessa sen jälkeen. Antakaa ehdotuksia, mikä kappale voisi sopia, ensimmäisenä tuli mieleen maan korvessa kulkevi, mutta se olisi ehkä ennemmin lapsen hautajaisiin sopiva.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen hautajaisiin sopivaksi, itse asiassa juuri se soi meidän vauvan hautajaisissa. Miten olisi Niin kaunis on maa? Se on kaunis laulu ja sopii minkä ikäiselle tahansa.

Vierailija
2/24 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni hautajaisissa se laulettiin, mutta eräissä hautajaisissa niin että se säestettiin pianolla. Todella kaunis laulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei laulua tulisi vaan pelkkä soitto, mutta tuo on kaikille niin tuttu, että erittäin hyvä vaihtoehto. joku toinenkin varmaan voisi vielä olla, tulisiko vielä muita ideoita mieleen?

ap

Vierailija
4/24 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hautajaisiin. Mutta en tiedä, minkä oloinen ihminen sukulaisesi oli, voi myös olla, ettei tämä tyyliltään käy:

Vierailija
5/24 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kristus, valo valkeuden)

Vierailija
6/24 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös Badding Tähdet, tähdet sopii hautajaisiin. Mutta jos kyseessä on ollut joku kunnianarvoisa vanha rouva niin sitten ei ehkä ole hyvä kappalevalinta.

Vierailija
7/24 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun sydämeni tänne jää

Vierailija
8/24 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kaunis on maa ja mun sydämeni tänne jää voisin valita. käykö teidän mielestä molemmat siten, että on vain soitto?

ap

Vierailija
9/24 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lauloin mun isän hautajaisissa Leinon Nocturnen - se on mun mielestä kaunis ja sanat sopi kohtuullisen hyvin hautajaisiin, varsinkin viimeinen säkeistö.

Vierailija
10/24 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty laulamaan, liian suuri tunnelataus, olen niin herkkä. nostan hattua että olet laulanut isäsi hautajaisissa!

ap

Vierailija
11/24 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/24 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos, sua kohti herrani voisi olla myös, ellei ole jo kirkossa virtenä.

Vierailija
13/24 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lauloin mun isän hautajaisissa Leinon Nocturnen - se on mun mielestä kaunis ja sanat sopi kohtuullisen hyvin hautajaisiin, varsinkin viimeinen säkeistö.

Miten pystyit laulamaan? Itse pystyin hädin tuskin puhumaan kun äitini haudattiin. En siltä itkulta olis ikinä pystynyt laulamaan. Vaatii kyllä lujuutta.

Vierailija
14/24 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tos ois pianoversio Queenin ikivihreästä "Bohemian Rhapsody"

sit Guns 'n' Roses "November Rain"

ja henk.koht. suosikkini "Estranged", myöskin Guns 'n' Rosesilta

eli kaikki on pianolla noissa linkeissä, saman likan käsialaa

Vierailija
15/24 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vähän reipas ja hilpeä siihen tarkoitukseen. Jos olisi pakkomielle Queenista niin tietysti Queenilla on dramaattisia hautajaisiin sopivia kappaleita kuten "Who wants to live forever" tai "Show must go on" mutta ei varmaan ole ihan ap:n sukulaistädin tyyliä (tai tiedäpä sitä).

Vierailija
16/24 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

upeat esitykset löytyi linkkien takaa, mutta tähän tilanteeseen perinteinen ja hartaampi tunnelma on parempi.

ap

Vierailija
17/24 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä esitettiin serkkuni hautajaisissa: On laiva valmiina lähtöön.

Vierailija
18/24 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vähän reipas ja hilpeä siihen tarkoitukseen. Jos olisi pakkomielle Queenista niin tietysti Queenilla on dramaattisia hautajaisiin sopivia kappaleita kuten "Who wants to live forever" tai "Show must go on" mutta ei varmaan ole ihan ap:n sukulaistädin tyyliä (tai tiedäpä sitä).

noi on justiinsa ne kappaleet kun pitää esittää aviomieheni hautaaisissa....

Ja pakkomielle on kuvaava, on vain ja ainoastaan-Queen

Vierailija
19/24 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on laiva valmiina lähtöön.

jos mulla olisi laulaja, niin olisi varma valinta.

Vierailija
20/24 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko oli silloin 15v ja äiti 47v..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä