Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähti miesten jääkiekkoiltaan ja sanoi sen päättyvän vasta klo 3 aikaan.

Vierailija
05.01.2012 |

Sano että se alkaa vasta puolilta öin. Äskön ilman mitään syytä katsoin ottelun aikataulun ja se on merkitty päättyväksi klo 1. Tietääkö joku mikä on ottelun oikea aikataulu? enää ei vastaa puhelimeen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos vaikka leffa/keikka loppuu yhdeltä, niin lasken pari tuntia aikaa mahdollisille kahvitteluille, pienelle viinilasilliselle tai snägärikäynnille, ettei sitten mies turhaan odota minua heti kellontarkasti näytöksen jälkeen kotiin. Ei kai tuo kamala rike ole?

Miten mies on toiminut muuten pettämisen paljastutttua? Milloin se tapahtui?

Vierailija
22/33 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on puhelin äänettömällä ja jutut kesken kaverin kanssa. Jos oli kinaa ennen kuin lähti ehkä ajattelee ettei halua pilata fiilistä jos vaikka mäkättäisit jotain.... Odota taivaassa sinne yhteeen ? Mene vaikka iltasanomien sivuille joskus 1 aikaan katsomaan joko olisi uutisoitu pelistä siitä tiedät varmasti että peli on jo loppunut.. Ja kyseessä on Suomi Kanada peli, taistelevat pronssista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pystyisi tuollaiseen. Mitä kuvittelet, että luottamuksen palautuminen vaatii? Seurantalaitetta miehen nilkkaan?

Vierailija
24/33 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitan ainakin sinne 1 asti olla. mies muuten on toiminut ihan hyvin,mutta heti jos on pienikin tekosyy niin sitten selvästikin on ympäripyöreämpi ja enemmän poissa. esimerkiksi juuri tuo kinastelu.

itse tiedän että luottamus voidaan saada kuntoon, kyseessä kun ei ollut kuitenkaan mikään pitkä sivusuhde vaan pieni hairahdus,eikä sekään sisältänyt loppuun asti mitään. Mutta yhteisymmärryksessä ollaan sovittu että nyt vähän aikaan ollaan täysin avoimia menoista ja sovitaan milloin tullaan.

näen aika hyvin miehestä jos valehtelee, eli aion kysyä miten matsi meni ja ketä siellä oli jne jolloin kyllä pitäisi paljastua jos mies valehtelee.

Kunhan nyt ensin tulee tai ilmoittaa jotain!!

ap

Vierailija
25/33 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ole tässä jokaista miehen menoa vahtaillut sekunnintarkkaan, on ollut pikkujouluissa ja muissa. Kaikki sujuu kun ollaan rehellisiä! nyt tuo aika herätti huomion, kun mennessään korosti ettei varmaan tule kun lähempänä 4.

ap

Vierailija
26/33 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ehtinyt jo pikkujoulujakin viettämään on tapahtuneesta jo varmaan kuukausia. Hellitä jo nainen. Ei se mies väkisin kotona pysy vaan silloin kun itse niin haluaa.

Vierailija
27/33 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja outoa jos kerran ei ole juomassakaan että niin pitkään selvinpäin hengailisi kaverilla... Jos ei vielä klo 1:30 ole miehestä mitään kuulunut niin lähetä viesti, että iltalehden sivuilla jo uutinen miten pelissä kävi ja missä mahtaa viipyä ja muistuta aikaisesta menosta...

Vierailija
28/33 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässähän vain tahdon tietää että mies on rehellinen, onko se nyt liikaa vaadittu?

tapahtuma kävi marraskuussa. Minusta se voisi jopa olla ihan normaalikäytäntö että toinen tietää missä toinen menee, ja ehkä jopa suurpiirteisen ajan milloin aikaa palata? kyllä meillä on aika yhteinen elämä eikä se miehellekään ole ylivoimaista ilmoitella millon suvaitsee saapua, etenkin kun aivan itse on sanonut tulevansa suoraan ottelun jälkeen (lähempänä 4???).

ap

Vierailija
29/33 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies on rehellinen. Oma avopuolisoni pettänyt minua oli kyllä kännissä mutta kuitenkin tiedän tuon tunteen ja luulisi että mies ymmärtää miksi epäilet häntä pienissäkin asioissa . Toki pitää pystyä remaamaan, mutta tuosta on niin vähän aikaa vasta että sitä ei voi heti mielestä pyyhkiä.

Vierailija
30/33 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin äijälauma on menossa Suomen pelin jälkeen saunaan finaalia Venäjä-Ruotsi odotellessa ja sit katsovat sen. Just tässä teen niille meinaan ruokaa :)

Se finaali kuulemma loppuu siinä aamuviiden maissa.

Vierailija
31/33 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi vasta saapui minun luokseni enkä päästä häntä ennen kahta.

Vierailija
32/33 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oli tosiaan vain puhetta tuosta suomi-ottelusta, kun puhuimme vielä siitä että mahdollisimman ajoissa pitäisi päästä nukkumaan´huomista varten.

Eli nyt se matsi taitaa kutakuinkin olla loppu! katsotaan kauan miehellä kestää vastata viestiini.... odottelen rauhassa ja sitten vielä kysäisen uudestaan siltä varalta jos ei ole vain huomannut. olisi hyvä että ilmottaisi jos vielä aikovat jotain muuta, kun ainakin tietää että olen häntä nyt "ajoissa " odotellu..

ap

Vierailija
33/33 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovelta kuului koputus ja mies siellä masentuneena tuli kuulemma kamalan matsin jälkeen kotiin,ennätysajoissa, huh ;)

ap