G: omasi ja miehesi horoskooppi ja
kauan olette olleet yhdessä ja onko suhteenne sulosointuja vai hirmumyrskyä?
Meillä härkä ja skorppari ja hirmumyrskyilty 10 vuotta!
Kommentit (29)
on ollut. Yhdessä oltu kymmenen vuotta ja vähitellen näyttää rauhoittuvan...mutta tylsää ei ainakaan ole ollut :)
Minä rapu, mies skorpioni. Seurustellaan nyt kolmatta kertaa, välissä ensimmäisestä kerrasta kunnon tauko 4V, molemmilla tämän aikana toinen kumppani. Aina ollut tunnepohjalle perustuva koko suhde, tunteilla mennään eteenpäin. Minä oikuttelija, mies rauhaa rakastava, mutta tulistuu oikutteluistani erittäin nopeasti ja sitten mennään. En kyllä vaihtais mihinkään, kokemus härkämiehestä joka ei ymmärtänyt syvällisyyttäni oikeastaan millään tavalla, kaikki perustui järkeen ja seksiin.
Minä kalanainen ja mies rapu. 6v yhdessä, ihanan seesteistä ja harmonista, paljon lämpöä ja intohimoa:-)
Yhdessä 7 vuotta. Kovasti rakastetaan ja melkein yhtä kovasti otetaan myös yhteen. Onneksi nykyään kuitenkin aika harvoin, eikä enää ollenkaan niin dramaattisesti kuin suhteen alkuaikoina.
Yhdessä 10 vuotta. Välillä rauhallista, välillä ei. Pari isoa kriisiä ollut. Kaksonen (mies) levoton ja härkä ei meinaa pysyä ajoittain vauhdissa mukana, mutta tasapainotetaan toisiamme. Sänkypuuhat sujuu yhä. :)
Täydennämme toisiamme juuri sopivasti, toinen tuo myrskyä ja toinen on tyyni :)
Yhdessä 10 vuotta. Välillä rauhallista, välillä ei. Pari isoa kriisiä ollut. Kaksonen (mies) levoton ja härkä ei meinaa pysyä ajoittain vauhdissa mukana, mutta tasapainotetaan toisiamme. Sänkypuuhat sujuu yhä. :)
Mun oli pakko tarkastaa että onko tää joku vanha ketju mihin olen joskus vastannut :)
Usein raivostumista toisen pinttyneisiin tapoihin jne. mutta erimielisyyksistä huolimatta antoisaa liittoa jo 10 vuotta. :D