Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sossun tuilla elävä tuttava kehuu tuloillaan

Vierailija
03.01.2012 |

No, hankkii minua paremmin, vaikka teen töitä. Sääliköön sitten osaani.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jopa kehuu tulojaan? Kuka mihinkin on tyytyväinen...

Vierailija
2/6 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tulonsiirtoja, jotka on imetty muiden tuloista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oon ajatellut että toi ei oo ihan normaalia. Mutta kai se on vaan tyytyväinen eikä jaksa ajatella sitä mistä ne rahat on tulleet vaan sitä että onneksi sai ja vielä vähän ylimääräistäkin.

On ns. lastiksen asiakas ja saa aikalailla muita etuja mitä ei ihan normi toimeentuloasiakas saa. Sen kun vaan pyytää niin sieltä tulee, jos ei just ihan kokosummaa tai haluttua asiaa, niin ainakin osa.

En ole kateellinen, mielummin käyn töissä ja hankin itse, mutta välillä ajattelen että on aikalailla helppoa kun saa vaikka ei tee yhtään mitään, tai nojoo, kyllähän sitä pitää ruikuttaa siellä sossussa mutta musta ei siihen olisi, on sen verran ylpeyttä ja onneksi ei tarvitsekaan.

Vierailija
4/6 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toimeentulotuet ajetaan alas kun kansantalous kriisiytyy. Heillehän se kerjääminen on jo tuttua, niin voivat sitten tulla minunkin ovelleni tai kadulle. Työleirille lähettäisin tuommoiset. Eivät ansaitse edesäänioikeutta. Pitäisi pystyä kansalaisiakin pisteyttämään suoriutumisen perusteella. Minä ainakin kuuluisin parhaaseen A luokkaan. Entäs te?

Vierailija
5/6 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kalliitakin harrstuksia. Osaa vedota ihmisten hyvyyteen ja maksaa vähemmän kuin kuuluisi esim. tietyistä hoidoista. Yrittäjät heltyvät kuunnellessaan säälittävää puhetta.

ap

Vierailija
6/6 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän te ette osaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä