Geishakuulat ei pysy sisällä
että sellainen vaikutus on ollut synnytyksillä. Geishakuulat, isoimmat mahdolliset sellaiset ei pysy sisällä, vaan tulevat ulos parissa sekunnissa. Kaksi kuukautta olen koittanut treenata, mutta kun ei niin ei.
Kaksi alatiesynnytystä takana ja emätin revennyt ilmeisesti sen verran, että aukko isontunut. Minulla aukesi tikit synnytyksen jälkeen, mutta eihän niitä suostuta ompelemaan kiinni, mitä väliä nyt yhdellä emättimellä.
Saisikohan yksityisellä leikkauksen? Kunnallisella varmaan turha toivo.
Kommentit (7)
pitkään sun tokasta synnytyksestä on aikaa?
Onko virtsankarkailuongelmaa?
Mulla yksi synnytys 5v sitten ja smartballsit kyllä pysyy hyvin mutta aivastaessa lirahtaa tippa housuun. Ja myös sillon saattaa lirahtaa jos juoksen kun on pissahätä :/ En oo tosin mitenkään ahkerasti jumppaillut kuulilla enkä ilman joten pitäis ryhdistäytyä jos vaiva sillä korjaantuis.
Sit kun sulla on lapset tehty niin kannattaa mennää siihen kiristysleikkaukseen jos tuntuu ettei jumppa auta.
Mulla on viimeisimmästä synnytyksestä yli kolme vuotta. Ei ole virtsankarkailua tms. Emätin tuntuu sisältä suhteellisen normaalilta, mutta emättimen aukko on laaja. Ehkä siksi kuulat ei pysy sisällä.
Leikkaukseen yksityisellä ei tule olemaan rahaa vielä vuosiin (opiskelija). Julkinen puoli ei taida leikata?
Ap
vaan nimenomaan ne lihakset siellä vähän syvemmällä. Aukon suuruudella ei mun käsittääkseni ole vaikutusta...
Ootko treenannut niillä tosi pienillä oikeilla irtonaisilla kuulilla kun puhut geishakuulista? En tiedä saisinko itsekään niitä pysymään sisällä kauaa! Vai ihan niillä smartballseilla jotka on aika isot? Jos smartballsit ei pysy niin treenaa aluksi makuultaan.
Lähtötilanne taisi olla itselläni parempi ja tikkaukset ovat parantuneet hyvin.
Smartballsit otin käyttöön jälkitarkkarin jälkeen ja kun eivät pysyneet seisoessani, niin laitoin ne yön ajaksi. Sillä tavoin pari viikkoa ja sitten ne alkoikin kestää aina vaan paremmin kävellessäni.
Nyt synnytyksestä 1v4kk ja kuulat voin pitää vaikka koko päivän ajan ongelmitta.Tsemppiä!
noita leikkauksia,jos satut saamaan gynen vakuuttuneeksi tarpeesta..Kokeile!
vaan nimenomaan ne lihakset siellä vähän syvemmällä. Aukon suuruudella ei mun käsittääkseni ole vaikutusta... Ootko treenannut niillä tosi pienillä oikeilla irtonaisilla kuulilla kun puhut geishakuulista? En tiedä saisinko itsekään niitä pysymään sisällä kauaa! Vai ihan niillä smartballseilla jotka on aika isot? Jos smartballsit ei pysy niin treenaa aluksi makuultaan.
Se suuaukko ja sen sulkijalihas on yleensä tiukempi, mutta sisältä luolamainen emätin. Kuulat on minulla auttaneet saamaan sen väljyyden pois sieltä syvemmältäkin.
leikkauksen;) Itsellä yksi synnytys takana,muutamat tikit tuli..Ostin aikanaan ennen synnytystä sellaiset kuulat intrusta,jota kokeilin kans synnytyksen jälkeen..Kyllä pysyi sisällä ihan hyvin,vaiks siivosin,ym.Ihmettelen,miksei sulla pysy!Oletkohan treenannu ihan oikeaa lihasta??Jatka harjoitusta ja kysele yksityiseltä puolelta leikkausaikaa!Tsemppiä sulle!