Mieheni haluaa lähteä matkalle kanssani, mutta minä en uskalla.
Yhteiset matkamme eivät ole olleet menestyksiä. Viime reissua ennen olin sanonut, että seksimme ei nyt tyydytä minua. Mies otti nokkiinsa ja oli ihan masentunut. Edellisellä matkalla mies sai ihmeellisen mustasukkaisuuskohtauksen jostain teinivuosieni tuttavuudesta, ja skitsoili koko yön. Koko tämän syksyn olen ollut sivuroolissa miehen elämässä. Työt alkaisivat paluupäivää seuraavana päivänä, joten toipumisaikaa ei jäisi, jos matka aiheuttaa taas pahaa mieltä.
Nyt mies haluaa näyttää, että matkoilta voi jäädä mukavaakin muisteltavaa. Mitä sinä tekisit? Lähtisitkö matkalle?
Kommentit (7)
en uskaltaisi matkustaa. Eli lähtisin matkalle ja miettisin kannattaako suhdetta jatkaa...
henkilö parinkymmenen vuoden takaa, en edes tuntenut kyseistä poikaa hyvin enkä ole häntä tavannut sen jälkeen. -ap
Yhteiset matkamme eivät ole olleet menestyksiä. Viime reissua ennen olin sanonut, että seksimme ei nyt tyydytä minua. Mies otti nokkiinsa ja oli ihan masentunut. Edellisellä matkalla mies sai ihmeellisen mustasukkaisuuskohtauksen jostain teinivuosieni tuttavuudesta, ja skitsoili koko yön. Koko tämän syksyn olen ollut sivuroolissa miehen elämässä. Työt alkaisivat paluupäivää seuraavana päivänä, joten toipumisaikaa ei jäisi, jos matka aiheuttaa taas pahaa mieltä. Nyt mies haluaa näyttää, että matkoilta voi jäädä mukavaakin muisteltavaa. Mitä sinä tekisit? Lähtisitkö matkalle?
Sanoitko ihan oikeasti vain että "Meidän seksielämämme ei nyt tyydytä minua"? Jos sanoit noin tylysti niin ihan oma moka. Ja jos se mustasukkaisuuskohtaus tuli tuon sanomisen jälkeen niin en ihmettele yhtään. Jos oma mieheni sanoisi noin, niin tasan olisin masentunut. Ja jos sen jälkeen juttelisi tuttavallisesti "vanhan tutun" kanssa niin voin myöntää että olisin varmasti mustasukkainen. Ehkäpä sulla on peiliinkatselun paikka ennenkuin miestäsi syytät reissujen pilaamisista.
Ihan vakaalta henkisesti tuollainen käytös. Itse lähtisin ja yrittäisin pitää hyvää mielialaa yllä, mutta jos mies taas alkaisi äksyillä, niin se olis vakavan keskustelun paikka. Onko mies aina sellainen, vai vain reissussa? Onkohan sillä lapsuuden traumoja perhereissuilta, joissa on tapeltu?
ihan kotioloissa. Mies on pettänyt luottamukseni lukuisia kertoja. Pelkään, että matkalla olen loukussa ja loma on menyt hukkaan, jos joudun menemään töihin oahalla mielellä. -ap
Perussuhteemme on kunnossa ja rakkautta riittää, mutta takaiskuja tulee liian säännöllisesti. -ap
Miksi yleensä olet miehen kanssa? Ei teillä taida arkikaan kukoistaa?!?
Sanoitko ihan oikeasti vain että "Meidän seksielämämme ei nyt tyydytä minua"? Jos sanoit noin tylysti niin ihan oma moka. Ja jos se mustasukkaisuuskohtaus tuli tuon sanomisen jälkeen niin en ihmettele yhtään.
Jos oma mieheni sanoisi noin, niin tasan olisin masentunut. Ja jos sen jälkeen juttelisi tuttavallisesti "vanhan tutun" kanssa niin voin myöntää että olisin varmasti mustasukkainen.
Ehkäpä sulla on peiliinkatselun paikka ennenkuin miestäsi syytät reissujen pilaamisista.