HARRASTAAKO kukaan seksiä puolison kanssa
Nyt tarkoitan siis HARRASTAMISTA, en vain toistuvia rutiininomaisia panokertoja, joissa edetään luonnollisesti halujen mukaan.
Itseäni kiinnostaa kovasti erotiikka, eroottiset elokuvat/novellit ja kaikki "kauniiseen" seksiin liittyvä. Olemme vaimoni kanssa jonkinverran paneutuneet asiaan, mutta toivoisin paljon enemmän. Monesti kun asiaa aletaan puhumaan, niin vaimo sanoo että periaatteessa kyllä kiinnosta. Jotain on joskus vähän kokeiltukin, mutta yleensä vaimo haluaa niitä tuttuja ja turvallisia seksileikkejä. :)
Seksihän on loppupelissä aika mukavaa hommaa. Ja uskoisin, että tutun ja turvallisen vaimon kanssa siitä voi saada aika paljon irti. Vaatii tietysti aika paljon toisen tuntemista ja toisten halujen ymmärtämistä, ennen kuin siitä saa enemmän irti.
Itse toivoisin että voisimme rohkeasti kokeilla kaikkea seksiin liittyvää. Itsetyydytystä toisen nähden olemme jonkin verran harjoitelleet. Sekin on loppupelissä aika kiihottavaa molemmille, kunhan tilanteeseen saa riittävästi luottamusta ja rentoutta. Karvojen ajelu yhdessä on myös ollut aika kiihottavaa. Vaimo ajelee minulta, nuoleskelee juuri ajeltua kalua ja toisinpäin.
Peppuseksi kiinnostaisi myös. Nainen kontalleen ja varovasti ajan kanssa tutustua hänen toiseen aukkoonsa. Miettiä ja keskustella siitä miltä tuntuu, mikä tuntuu hyvältä, mikä ei. Miten nautintoa voisi lisätä yms. Ja tietysti yltiöromanttinen seksi. Kynttilöitä, musiikkia, olohuoneen lattian karvamatto yms.
Mielestäni seksi ei tarvitse aina olla kiimassa suoritettua tarpeiden tyydyttämistä. Voisihan se joskus olla ihan nautintojen tutkimista ja toiseen tutustumista, joka lopulta johtaa tietenkin kiimaiseen panoon...
Miten teillä. Onko seksi pelkkiä toistuvia suorituksia, vai onko joku onnekas löytänyt puolisonsa kanssa täysin avoimen, kokeilunhalusen seksielämän? Sellasta täällä kaipailtaisiin...:) Lisäksi olisi kiva kuulla mitä kaikkea olette yhdessä tehneet ja miten olette asian ottaneet esille.
Kommentit (5)
Ei tipu sitten millään, pakko vaan runkkailla
Lempiaiheesi. Sinähän harrastat vaan ja ainoastaan sormetusta. Annat siitä ihan lapsille neuvojasikin.
Sairasta!!!
Loppupelissä sitä ja loppupelissä tätä. Vaiko loppupeleissä. Oletko joku jääkiekkoilija vai? Ärsyttävä ilmaisu tullut jäädäkseen, toivottavasti ei. Ajeltu kalu? Onko tuuheakin karvoitus terskassa ja kyrvän varressa?
Ehkä toi 'harrastaa' oli vähän huono ilmaisu, mutta tarkotin sillä jotain syvempää perehtymistä ikään kuin yhteistä harrastusta. Jotain muuta kuin peruspanoja.
Mutta kiitos asiallisesta vastauksesta. Toi peili oli ihan hauska ajatus. Joskus on kokeiltu rakastella kokovartalopeilin edessä eteisen lattialla. Toimihan sekin. Toki eteinen ei ole ihan niin hyvä kuin pehmoinen sänky.
Mutta miten siinä silleen kävi, että hyvä seksielämä niin kuoli? Sanoit että ei vaan enää kiinnosta?
Onko kellään kokemusta tantraseksistä? Kuulostaa ihan mielenkiintoiselta?
Ps. näyttää tosin toivottomalta puhua tällä palstalla mistään vaikeammasta kun 95% käyttäjistä kiinnostaa vain runkkaus, tissit, peniksen koko ja ryhmäseksi. :)
ymmärtänyt,mitä tarkoitit sillä "harrastamisella",mut ollaan tehty sitäkin..
Aikanaan kun poikaamme tehtiin,oli seksimme pelkkää panoa ja mä makasin sen jälkeen jalat seinää vasten puoli tuntia..Mutta silloin ennen kun ei vielä ollut sitä lasta tähtäimessä,niin silloin aina aamuisin varsinkin nautiskeltiin pitkään..Harrastettiin suuseksiä ja vaihdeliin asentoja,ym. Välistä kun laitoin esim. päälleni tiukan jakkupuvun,sukat jalkaan,väriin sopivat avokkaat kengiksi,niin miehellä alkoi heti seistä..Lisäksi mä käytin sellaista "korsettia" aina sängyssä,kun rakasteltiin;) Meillä oli yhteen aikaan myös peili sängyn päädyssä,josta katselin takapuoltani,kun olin mieheni päällä ja hän näki siitä tietty minut myös;)
Kaiken kaikkiaan meillä OLI eritäin hyvä seksielämä.nyt ei oo mitään ollut pian pariin vuoteen..Ei kiinnosta enää.
Niin ja aloittajalle tuosta peppupanosta,niin en tykkää yhtään..Exäni olis aina halunnut sitä ja joskus kännipäissäni menin suostumaan siihen ja voi v...tu et se sattui!!En pystynyt nauttimaan yhtään ja en ymmärrä,jos joku sanoo,et siel joku h-tin g-piste jossain!Ei mulla ainakaan..Aina mieheni kanssa olen saanut parhaimmat orkut ihan normaalissa seksissä!!!Ja arvatkaapa,et onks meilläkin välillä mietitty,mihin saakka se "huuto" kuuluu...