Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työpaikkpa tehnyt kenellekään ikinä ohareita?

Vierailija
31.12.2011 |

Tarkoitan sitä, että on paikka auki, pääsee haastatteluun ja sitten soitetaan, et sai paikan. Ja kun menee sovittuna ajankohtana työpaikalle, ei siellä paikkaa sit olekaan tai se onkin annettu toiselle?

Sain työpaikan joulukuun alussa ja maanantaina tarkoitus aloittaa. Sopimusta ei ole tietysti tehty, muuta kuin suullisesti sovittu aloitusaika. Näinpä sitten painajaista, kuinka menin sinne työpaikalle ja pomo ilmoitti vaan, että mitäs täällä teet. Sanoin, että no tulin töihin kuten sovittiin. "Kuule tässä mitään kirjallista sopimusta tehty, lueskelin sitä hakemustasi vielä useampaan kertaan ja sehän oli täys vitsi ja toinen olikin muuten kokeneempi.." Ja uni päättyi ja tuntui niin todelliselta kun heräsin, että sen jälkeen olen ajatellut, että onkohan tämä tosiaan jokin vitsi..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais koistisen Villelle käydä oharit kun oli ensin luvattu töitä. Onneks taisi sit käydä hänelle kuitenkin niin, et nyt olis toinen paikka näkyvissä.

Vierailija
2/4 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

allekirjoittamaan työsopimuksen, senjälkeen vasta asia on varma.

Mulle kävi joskus samoin, asunnon kanssa. Siitä olen oppinut läksyni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kesätöitä luvattu ja olen jo ilmoittanut toiseen paikkaan, että sain töitä muualta. Ja parin viikon päästä on soitettu, ettei luvattuja töitä olekaan, firmalla ei olekaan varaa palkata...:(

Vierailija
4/4 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on tapana käyttää puhelimen nauhoitusohjelmaa kaikissa ns. virallisissa puheluissa tai jos on tuntematon numero mistä soitto tulee (puhelinmyyjät tms.)

Kyllähän tämänkin keissin kanssa liiton lakimies auttaisi nyhtämään korvauksia firmalta, sillä suullinen sopimus on yhtä pätevä kuin kirjallinenkin. Ja nauhoite olisi erinomainen todiste asiasta.

Mutta jos ei ole todisteita että lupasivat paikan sinulle niin eipä siinä paljon ole tehtävissä, paitsi levittää sanaa mikä firma on kyseessä.

Sinuna mainitsisin sen täälläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi