Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Atooppsesta ihottumasta kärsivät!!

Vierailija
31.12.2011 |

Viime ja tämän talven alku olleet yhtä helvettiä. Naama ollut punainen ja kireä, oon raapinut sitä verille asti. Käyttänyt ceralania, kaikenlaisia muita perusvoiteita, hydrocortison-geeliä, välttänyt saunaa jne. kesällä oli naama ihan kunnossa. siispä viikko sitten kaivoin vanhan kasvosolariumin kaapista ja joka päivä olen n. 5-10 min siinä paistatellut. JA KAS VAIN! olen tänään ihaillut hehkeää hipiääni :D Ei kai terveelistä pidemmän päälle mutta olen valmis rupsahtamaan jos en vain olen rikkiraavittu kotiin kiukkuisena sulkeutunut punainen rapu! Ja kävin just saunassa eikä kirvele yhtään ihoa, ei edes punoita! JEE! Ja siis ceralania aamuin illoin pesun jälkeen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttäremme sai atooppiseen ihottumaan pimekrolimuusi. nimistä kallista voidetta yksityislääkäriltä. kuureina riitti ja kyllä kannatti ostaa. Oli tosi tehokasta, eikä rasita ihoa niinkun hydrocortison voiteet.

Mieti ystävä hyvä pari kertaa sitä et jos menisit vaika yksityiselle iholääkärille ja saisit sellaisen avun mikä ei rasita sun ihoa pidemmän päälle niinku solarium. Vai rasittaaks se?

Vierailija
2/5 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin et lopetan solariumin nyt kun iho hyvä, jos tulee uudestaan ihottuma niin kuurina taas n. viikon. oon kyllästynyt lääkärin määräämiin kalliisiin lääkkeisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihottuma hävisi! Olen 40 v nainen, joka on kärsinyt atopiasta enemmän ja vähemmän koko elämänsä! Aivan ihana tunne!

Vierailija
4/5 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä sisältää? AP

Vierailija
5/5 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-vitamiinia, omegaa, maitohappobakteereita, sinkkiä, magnesiumD ja jotain kasvispillereitä. Ei uskalla jättää pois mitään!!! Aivan mieletön tunne, kun voi laittaa kasvoihin hoitavia tuotteita ja iho tykkää siitäkin. Mulla kasvot ovat siis aina olleet pahimmat. Aurinko ja valohoito auttavat myöskin tosi hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi