Pastan mukaan eronneiden lapsilla ei ole turvattua tulevaisuutta
Kommentit (9)
sanotaan, että musta-valkoinen-ajattelu on aina osoitus kypsymättömästä ajatteluntasosta. Ja sitähän av on pullollaan. On vain hyvää ja huonoa, hyvää ja pahaa, mustaa tai valkoista. Ei ole mitään välimuotoa.
Eli joo, palsta-ajattelun mukaan ap on oikeassa. Koska ero ei ole koskaan lapselle pelkää hyvää, niin sen on siis oltava pelkkää pahaa. Kaikilla ulottuvuuksilla.
palstan mukaan myös avoliitto tarkoittaa tulevaisuudessa köyhää elämää - naiselle - kun taas avioliitto takaa varakkaan tulevaisuuden, tuli sitten ero tai leskeys
Jotkut erot ovat vähäisempi riski kuin toiset, jos vanhemmat hoitavat eron siten että lapsen hyvinvointi on se päällimmäisin huolehdittava asia. Kaikki vanhemmat eivät vain tähän pysty ja ero verottaa omia voimavaroja niin, että lapsen tukemiseen ei jää energiaa.
Monissa tapauksissa avioero on lapsen mielenterveyteen negatiivisesti vaikuttava asia, jolla on pitkäaikaisia vaikutuksia.
Jotkut erot ovat vähäisempi riski kuin toiset, jos vanhemmat hoitavat eron siten että lapsen hyvinvointi on se päällimmäisin huolehdittava asia. Kaikki vanhemmat eivät vain tähän pysty ja ero verottaa omia voimavaroja niin, että lapsen tukemiseen ei jää energiaa.
Monissa tapauksissa avioero on lapsen mielenterveyteen negatiivisesti vaikuttava asia, jolla on pitkäaikaisia vaikutuksia.
Mielipiteitä kaikki ja sinunkin sanottuna todella niukkakantainen, vähän enempi jos puhutaan asiasta niin harva allekirjoittaa mitä ap väittää yleiseksi kannaksi.
Yleensä kai puhutaan siitä että lapsia käytetään lyömäaseena, he unohtuu eron aikana kun vanhemmat vääntää sotaa joka asiassa keskenään, mutta itse yllätyin kun esikoiseni aloitti koulun käynnin ja ydinperhe oli vaihtoehtona eronneiden jälkeen.
Eikä todellisuudessa eronneiden vanhempien lapsilla ole huonommat oltavat kuin muilla; samat mahdollisuudet menestymiseen.
Omat vanhempani erosivat 20 vuotta sitten ja silloin se enempi oli noloa kuin tänä päivänä.
Jos joku nyt menee kirjoittamaan ettei lapsilla olisi tulevaisuutta niin onko se kaikkien mielipide ja kannattaako joka juttua sinisilmäisesti uskoa?
Minun vanhemmat erosivat, molemmat päätyivät masennuslääkkeisiin ja silloin pidettiin 10- vuotiasta isona selviämään monesta omin voimin.
Olen itse raivannut tieni mitä olen ja mitä minulla on. Joku jää poraamaan lapsuuttaan ja miten väärää kaikki oli ja samaan aikaan on omia lapsia joita kohtelee kaltoin, enkä tarkoita että eroaisi vaan ihan ydinperheenäkin saattaa kärsiä, joku voi vetää ydinperhe ajattelun liiallisuuksiin ajattelemalla että ero olisi pahasta.
10
Nytkin on ollut ketjuja jossa mammat valittaa kun juopunut eksä hakee lapsia, mies on ryypännyt kaikki rahat ja häipynyt ja herra ties mitä muuta. Eipä tuo kovin turvatulta tunnu, sori nyt vaan.