Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ainoa lapsi, enkä ole koskaan toivonut sisarusta

Vierailija
30.12.2011 |

lapsena oli ihan kauhea ajatus se, että olisin saanut sisaruksen. Tälläkin hetkellä elämä on paljon helpompaa näin. Olen nähnyt lähipiirissä niin paljon sisarusten välisiä riitoja, että ei käy kateeksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan ainoat lapset ovat älykkäämpiä, empaattisempia ja epäitsekkäämpiä kuin sisarusten kanssa kasvaneet.

Vierailija
2/9 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen ainoa lapsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut tippaakaan innoissani veljestä.

Vierailija
4/9 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutten silti ajattele että ainoana lapsena kasvaminen olisi jotenkin huonoksi. Poniakin toivoin yli kaiken, en ikinä saanut ja ihan onnellinen minusta silti tuli. Minun lapseni (3 kpl) muuten usein toivovat ettei heillä olisi sisaruksia.

Vierailija
5/9 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joskus 7veenä olisin halunnut itselleni isoveljen :D, onneksi se oli jo mahdotonta. Mutta joo, en ole ikinä kaivannut sisaruksia, kaverit riittivät seuraksi enemmän kuin hyvin ja tietty vanhempanikin. Nykyään harmittaa se, että tuli itse kuitenkin tehtyä kaksi lasta... :D Ei niistä sitä iloa ole tulevaisuudessa, kuten alkuun luulin.

Vierailija
6/9 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan ainoat lapset ovat älykkäämpiä, empaattisempia ja epäitsekkäämpiä kuin sisarusten kanssa kasvaneet.

olen itse ainoa lapsi ja elänyt kymmenisen vuotta sellaisen miehen kanssa, jolla on yhteensä 4 sisarusta. Tämän empiirisen tutkimukseni perusteella voin silmää räpäyttämättä väittää, että mieheni on huomattavasti mua itsekkäämpi, vaikka aina kuulee näitä typeriä ja vanhoja yleistyksiä tyyliin "ainoat lapset ovat hemmoteltuja ja ajattelevat vain itseään". Juu ei näin.

Kyllä mä kuitenkin välillä olen kovastikin toivonut, että mulla olisi sisarus. Mutta ei ole ja näillä mennään...

Vierailija
7/9 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olin 10 vuotiaaksi asti, enkä ollut tippaakaan innoissani veljestä.

No tuskin kukaan veljestä on innoissaan. Tutkimusten mukaan siskot lisäävät onnellisuutta ja veljet vähentävät sitä.

Vierailija
8/9 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut olla edelleen sen ainoa. nro 7

Vierailija
9/9 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et yhtään sopuisaa sisarusta ole nähnyt ;)

Sitä paitsi niin pienet kuin isotkin kinat kuuluu elämään ja niistä oppii, niin lapsena kuin aiuisenakin.

Mulla on onneksi kolme sisarusta, kaikki aivan ihania, omat vikansa omaavia ihmisiä, mutta niille voi puhua ihan kaikesta ja keskustella suvun asioista ja huolista, meillä ei muutenkaan ole mikään pieni suku.

Jos nuo riidat on ainoa huono asia mitä on sisaruksissa, niin hyviäpä on sitten sata kertaa enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan