Paavo Väyrysen mainos: Hyvää Uutta Vuotta matkien pressan uudenvuodenpuhetta...
Voiko olla mitään mauttomampaa enää olemassakaan.
Saamarin kusettaja, takinkääntäjä ja valehtelija ollut koko ikänsä. Valehdellut mm. asuinpaikkansa saadakseen enemmän ääniä mm. jalasmökkitapaus.
Ei kai kukaan tollasta oman edun tavoittelijaa äänestä?
Kommentit (34)
Mainospuheessaan Väyrynen kylläkin toivottaa kansalaisille "hyvää KUUTTA vuotta", viitaten näin presidentin virkakauden pituuteen. Mielestäni loistava mainos!
Minä ainakin äänestää Väyrystä ja ihan vaan järki syistä, sillä onhan mies on ylivoimaisesti paras ehdokkaista niin koulutuksen, pitkän ministeri- ja ulkopoliittisen kokemuksen, sekä valtaväestöön kuuluvan vakaumuksensa (Ev.Lut)suhteen.
Myös pitkä avioliitto ja Vuokko puoliso tuovat miehlle pelkkää plussaa mun presidentti pörssissä.
Itse ainakin äänestän Paavoa.. ja ihan järkisyistä: "Miksi äänestää pienintä pahaa" :-D
Vaikeina aikoina presidentin pitää olla vahva ja kokenut. Hyvää Kuutta Vutta!
Kekkosen sanovan hänelle, että Paavo, sinusta tulee Suomen presidentti.
Molemmat Paavot nuorempi ja vanhempi kuin Väyrynen. Väyrynen on hoitanut hänelle annetut tehtävät kiitettävästi Suomen etu etusijalla.Siinäpä muut ehdokkaat ovatkin hoppeella.
kaikki ei unohda.
Pyrkyri koko mies.
haluaisi Paavon pressaksi, kun ei keskustalaisista kannattajista löytynyt muutamaa tuhatta, että hänestä olisi tullut kansanedustaja.
Joitain se vaan näkyy kovasti kyrsivän, kun PV:n kannatus on vakaassa nousussa.
Todistettavasti on kuitenkin niin, että Väyrynen on näistä ehdokkaista:
- Kokenein+++++
- Korkeimmin koulutettu+++++
- Sopivan ikäinen, ei liian nuori, eikä vanha+++
- Tuntee hyvin ulkomaisia politiikantoimijoita+++
- Kansankirkon jäsen, ei kuitenkaan kiihkoilija++
- Erittäin karismaattinen, ja myös hauska++
- Ensimmäisessä avioliitossaan. Ei eronnut+++++
Joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään.
Suomalainen sananlasku.
"olenhan minä ihan mukiinmenevä mies"
"olenhan minä ihan mukiinmenevä mies"
Joitain se vaan näkyy kovasti kyrsivän, kun PV:n kannatus on vakaassa nousussa. Todistettavasti on kuitenkin niin, että Väyrynen on näistä ehdokkaista: - Kokenein+++++ - Korkeimmin koulutettu+++++ - Sopivan ikäinen, ei liian nuori, eikä vanha+++ - Tuntee hyvin ulkomaisia politiikantoimijoita+++ - Kansankirkon jäsen, ei kuitenkaan kiihkoilija++ - Erittäin karismaattinen, ja myös hauska++ - Ensimmäisessä avioliitossaan. Ei eronnut+++++ Joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään. Suomalainen sananlasku.
Kaikesta tästä täydellisyydestä huolimatta Väyrysestä ei ole tullut presidenttiä aikaisemmillakaan kerroilla. Ja nämä samat plussat ovat olleet hänellä silloinkin.
Aijai, kyllä kansa tietää!!
Ei kannata menettää malttiaan. Himan enemmän harkistaa tuohin vuodatukseen.
http://vayrynen.com/
Tulevaisuus hallussa, kohta on vaalit.
Hyvää uuttavuotta
Hyvä veto Väyryseltä.Väyrynen is back, oikeesti.
Väyrynen on vahva presidentti ehdokas näiden muiden
joukossa.(Niinistö on kupla!)Kokemus ja eurokriittiset kannanotot vain yksinkertaisesti purevat.Väyrynen presidentiksi!!!
Nimittäin Lipponen Arhinmäki kainalossa pendoliinoon ja matkaan kohti kaukaista ihannevaltiotaan , jossa harjoitetaan täydellistä kommunismia kauneimmalla tavalla . Kansa näyttää elävän siellä niin onnellisena , että esim. lakkoja , joita SAK joutuu järjestämään sorron vuoksi meillä tuon tuosta , ei Pohjoiskoreassa ole ollenkaan ! Niin ja AKT:n Räty lähtisi varmaan tosi mielellään sinne paskahuussin palovahdiksi !
Hyvä, että et Väykkäää ollut pohjois-koreaan lähettämässä. Mistäs me sitten pressa tehtäisiin?
Nimittäin Lipponen Arhinmäki kainalossa pendoliinoon ja matkaan kohti kaukaista ihannevaltiotaan , jossa harjoitetaan täydellistä kommunismia kauneimmalla tavalla . Kansa näyttää elävän siellä niin onnellisena , että esim. lakkoja , joita SAK joutuu järjestämään sorron vuoksi meillä tuon tuosta , ei Pohjoiskoreassa ole ollenkaan ! Niin ja AKT:n Räty lähtisi varmaan tosi mielellään sinne paskahuussin palovahdiksi !
Sanoo tuon olenhan minä ihan mukiinmenevä mies?
Sanoo tuon olenhan minä ihan mukiinmenevä mies?
Ulkopolitiikan osaaja, aito, huumorintajuinen ja ihan hyvän näköinenkin ikäisekseen