mitä teette huomenna? ("uutena vuotena")
Kommentit (12)
Heitän muksun mummolaan ja vedän vuoden viimeiset perseet! Niin viimeiset ja samalla kolmannet koko vuonna! ens kerralla sit taas korkkaan juhannuksena! Niin ja syön varmaan pari nakkia!
taaperoa ja vauvaa, kun eivät saa nukuttua rakettien paukkeelta. Täällä omakotitalolähiössä on paljon lapsia ja on jo useamman päivän kuulunut pauketta. Juhlistimme itse asiassa uuttavuotta miehen kanssa tuossa äsken jo hieman, joimme kaljat ja söimme vähän sipsiä lasten mentyä nukkumaan, kun huomenna se ei sitten onnistu :) Vaikka jos huomenna ihme kävisi, on meillä vähän punaviiniglögiä jäljellä joulunpyhiltä.
ja menen nukkumaan yhdentoista aikaan, että jaksaa aamuvuoroon. Siinä välissä syön jotain ja käyn suihkussa.
Näin sinkkuna on tehdä hyvät rahat olemalla töissä juhlapyhinä, kun perheelliset eivät halua.
aamupäivän teen kotihommia ja sitten lähden iltavuoroon töihin. Töiden jälkeen ammutaan raketteja ja syödään herkkuja. Sunnuntai aamuna taas töihin.
ja mies tulee alkuillasta töistä. Sit varmaan syödään herkkuja ja ammutaan raketteja. Kivaa. :)
luo, minä ajan koska haluan viedä lapset katsomaan kaupungin ilotulitusta klo 24. Juomattomuuteni on noussut varsinaiseksi ongelmaksi, olen muutenkin ajatellut lopettaa alkoholin käytön kokonaan kun en siitä tule kuin väsyneeksi ja päänsärkyiseksi. Vaikea pala ystäville jostain syystä.
käydään saunassa kun sattuu saunavuoro olemaan huomenna.. Sitä ennen valetaan tinat, ulkoillaan ja ammutaan raketit ja kotiin päästyä syödään nakkeja ja perunasalaattia iltapalaksi ja lapset menevät nukkumaan (esikoinen 2v simahtaa aina klo 19 ja herää klo 8-10, ei nuku päikkäreitä)
Syödään herkkuja ja poika saa katsella Puuha-Peteä :) Illalla sitten ihastellaan raketteja parvekkeelta. Viime vuonna poika oli vielä niin pieni, ettei koko raketeista mitään ymmärtänyt, mutta tänä vuonna pääsee nekin näkemään.
käydään saunassa kun sattuu saunavuoro olemaan huomenna.. Sitä ennen valetaan tinat, ulkoillaan ja ammutaan raketit ja kotiin päästyä syödään nakkeja ja perunasalaattia iltapalaksi ja lapset menevät nukkumaan (esikoinen 2v simahtaa aina klo 19 ja herää klo 8-10, ei nuku päikkäreitä)
ja oikeasti alle 1min menee siihen että nukahtaa
olen vauvan kanssa kaksin kotona ja syön nakkeja.