kumpaan kuuluut?
HS: Tutkimus tosi-tv:stä: Ylemmät luokat inhoavat, alemmat katsovat
Itse en ainakaan bb:tä ole ikinä katsonut, enkä tule katsomaankaan.
Kommentit (4)
Niin koulutukseni, ammattini, tulojeni, yleissivistykseni kuin perhetaustani puolesta.
Katson niin paljon ruokarealityjä että se on ihan noloa. Digiboksilla voi olla samaan aikaan kymmeniä erilaisia kokkauskilpailujaksoja. Olen miettinyt että lapsilla on varmaan tosi outo käsitys televisiosta, kun siellä melkein aina joku laittaa ruokaa ja muut pisteyttävät.
Seuraan myös Huippista, ihan sama minkä maan on kyseessä. Haluaisin katsoa myös Muodin huipulle -sarjaa, mutta jotenkin en vain ikinä muista minä päivänä ja miltä kanavalta se tulee.
Syrjäytymiseni uhka on vakava. Olen yhteiskunnan alinta kastia. Se ei tarkoita, että olisin tyhmä. BB:t ja muut tositeeveet vetoavat ihmisiin tyrkyttämällä sellaisia toimintamalleja, jotka kyseenalaistavat ihmisen kyvyn sivistykseen.
Ihmisessä on hedonistinen ja eläimellinen puolensa, sitä en kiistä. Mutta yhteiskunta, rakkaus ja tuloksellinen työ eivät perustu ahneudelle ja himojen valtaan heittäytymiselle vaan kohtuudelle, yhteistyölle ja pitkänäköisyydelle. Ilmeisesti juuri näiden näkemysten takia olen syrjäytymässä. Minua ei saa kilpailemaan julkisuudesta tai tekemään itsestäni typerystä vähäarvoisten palkintojen ja kertakäyttöelämysten vuoksi. Enkä katso sellaista puuhee televisiostakaan. Itse asiassa, en juuri katso TV:tä.
sillä perusteella kuulun yläluokkaan. Tosiasiassa olen ihan keskiluokkaa.
en katso enkä ole yläluokkaa