Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääk, olen lihonut niin, että 9v. lapseni kysyi multa olenko raskaana!

Vierailija
29.12.2011 |

Mä oon aina ollut tosi hoikka. Lapsia odottaessa on toki tullut ylimääräisiä kiloja, mut ne on lähtenyt helposti imetysaikana.

Nyt mä oon viimeisen puolentoista vuoden aikana lihonut n. 10kg ja oon ihan liemessä tän uuden ongelman kanssa. Mun ei ole koskaan tarvinnut ennen miettiä syömisiä ja nyt kun yritin, niin lihoin vaan 2kg. Miten mä saan itseni taas hoikaksi? Toki ikääkin on mittarissa jo kohta 40v. Toki parasta antia tässä on suuremmat rinnat, mut en haluais näyttää odottavalta... :o(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapseni pph onnitteli minua uudesta raskaudesta :/ Enkä siis todellakaan ollut raskaana!

No hyvä kun onnitteli, siitä sisuuntuneena laihdutin 25kg.

Vierailija
2/3 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tykkää nykyään, että paras laihdutus on karppaus, mut se ei kiinnosta mua.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa ja monipuolista, terveellista kotiruokaa kohtuullisella annoskoolla siinä oli minun reseptini. Pois joka iltaiset voileivät, kahvin lisukkeet (siis pullat ym.), karkit ja shipsit. Kahvin kanssa rahkaa, illalla sohvalla porkkanatikkuja. Ruokalautasen täytteeksi ainakin puolet salaattia ja sen päälle kohtuudella vähäkalorista kastiketta. Yksi peruna tai kohtuullinen määrä pastaaa/ riisiä riittää, jos ei aio työkseen ojaa kaivaa.

Turhaa hysteriaa kannattaa kuitenkin välttää, esim. kyläpaikassa voi ottaa vähän kakkua mutta kaikkea ei tarvitse kohteliaisuussyistäkään maistaa. Ystävän kanssa kahville piipahtaessa voi ottaa pelkän kahvin.

Ruokapäiväkirjan pitäminen kannattaa, itseään ei ole niin kiva huijata kun kaikki pitää kirjoittaa ylös :D

Liikunnalle löytyy aikaa, jos oikeasti niin haluaa. Minä käyn töissä ja minulla on 3 lasta, silti liikun 6pv/ viikossa vähintään tunnin/pv.

Siis minusta nämä sellaisia perusjuttuja, jotka kaikki tietävät, mutta ne vain pitää ottaa todella käytäntöön siinä omassa elämässä.

Tavoite kannattaa asettaa riittävän kauas, eivät ne kilot ole kuukaudessa tulleet, joten miksi niiden pitäisi siinä ajassa lähteä. Pieniä välietappeja sitten vain siihen matkalle ja muista palkita itsesi! Kun 5kg on lähtenyt menet vaikka hemmotteluhoitoon jne.

Tsemppiä vaan, ei 10kg ole edes paha nakki :D Minun näkökulmastani.. :)