Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naiset lakkaisivat pitämästä "perheitä ehjinä" mikähän olisi eroprosentti?

Vierailija
29.12.2011 |

Veikkaan että 80% avioliitoista päättyisi eroon jos naiset lakkaisivat pitämästä avioliittoja kasassa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naiset pitävät perheitä kasassa? siis ihan konkreettisesti? kattelevat paskaa miestä?

Vierailija
2/6 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta lapsilla on "ehjä" perhe. Ja aika moni on taloudellisesti pahasti riippuvainen kusipäisestä ukostaan vaikka todellisuudessa pärjäisi eronneena ihan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on harhaa, että nainen ei pärjäisi taloudellisesti omillaan.

Todella monessa perheessä nainen on se, joka todella kantaa perheestä ja sen koossa pysymisestä vastuun. Joskus tuntuu, että hyvä kun avioeroprosentit nousevat, monelle naiselle ja lapselle tulee parempi elämä.

Vierailija
4/6 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sit varmaan olis eroprosentti joku 70%

mut kertokaapa naiset miks te kattelette kusipäitä?? Jokainen kusipää mun elämässä on saanut lähtöpassit ja mies jonka kanssa menin naimisiin on todella kiltti.

Vierailija
5/6 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme neljännestä tai neljä viidennestä miehistä olisi kusipäitä, joita ei ollenkaan kiinnosta oma avioliittonsa ja perheensä?

Missähän ihme pumpililaatikossa mä elän, kun edes mun tuttava piirissäni ei ole yhtään sellaista miestä?

Aika vähän on kyllä erojakin...

Vierailija
6/6 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroprosentti olisi varmaan tasan sata.

Sillä tottahan on, että ei missään liitossa tunnu hyvältä katsoa toisen naamaa koko elämää.

On aikoja jolloin sinnitellään ja ap:n sanoin "pidetään perhettä ehjänä".

On aikoja jolloin toinen ärsyttää suunnattomasti ja taas sinnitellään ja "pidetään perhtettä ehjänä"

Mutta saattaa tulla aika jolloin ihastutaan uudelleen, rakastutaankin uudelleen siihen puolisoon.

Tiedän tällaisia pariskuntia ja suhtaudun omaan suhteeseeni realistisesti - edessä tuskin on pelkkää onnen huumaa seuraavan ehkä 40 vuoden ajan.

Mutta kumpa hyviä hetkiä olisi enemmän kuin huonoja, niin eikö elämä, perhe ja suhde silloin olisi sen arvoista (näin ainakin lähes 70 vuotta naimisissa eläneet isovanhempani minulle antoivat ohjeeksi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan