Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin meillä.

Vierailija
11.11.2005 |

Olen raskaana, miehen kanssa riidelty paljon. Tän viikon huipennus oli se kun mies sylkäisi minua suoraan kasvoille. Eipä tunnu hyvältä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja riitaan tarvitsee kaksi.

Vierailija
2/4 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä liity aiheeseen mut mun mielest on niin omituista seurata ihmisiä esim. töissä jossa kaikki käyttäytyy niiiiiiin hienosti ja kohteliaasti ja sit kotioloissa tehdään ties mitä lapsellista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu aikuiseen käytökseen tuollainen! Tunteet saavat olla mitä tahansa, mutta aikuisen ihmiset pitää kyetä kontrolloimaan tekojaan ja myös sanojaan. Eli siitä huolimatta kuka " riidan aloittaa" ja mikä on sen aihe, niin toisen naamalle ei syljetä. Musta toi on halveksuntaa toista ihmistä kohtaan. Agrressiivistakin. Erään ystäväni mies oli suhteen alkuvuosina suuttuessaan pahasanainen, sattoi heitellä joskus tavaroita tms. Lopulta hänen väkivaltaisuutensa vain paheni ja hän alkoi tönimään ystävääni. Siinä vaiheessa tuli ero.

Vierailija
4/4 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies ikinä ole mitään vastaavaa tehnyt. Ollaan aina vaan riidelty (sanasotaa, ei koskettu millään tavalla toisiin). Nyt käytös muuttunut, humalassa hermostuu helposti ja alkaa haukkumaan ja nälvimään, hetkessä muttuu kertoo rakastavansa mua ja tulevaa lasta enemmän kuin mitään, sitten taas alkaa haukkumaan ja syyttämään. Vaikea olla ja TODELLA raskasta silloin kuunnella kun mies on humalassa.