Zizzi liike Jumbossa, onko auki
Jumbon nettisivuilla lukee että liike toistaiseksi suljettu. Olen ostanut sieltä muutamia kivoja vaatteita ja huomenna olis vapaapäivä lähteä käymään mutten viitsi mennä jos on kiinni.
Vinkatkaa jos tiedätte muita liikeitä joissa sman tyylisiä vaatteita koossa 44-46 /XL.
Kommentit (17)
mutta minusta vaatteet ovat kalliita ja hintaan verrattuna huonolaatuisia. Sisänsä kiva, että vaatteet ovat trendikkäitä vaikka ovat isoja kokoja, mutta välillä ne olivat minulle liiankin trendikkäitä: esim. farkut on lähes aina todella teinipissismäisesti kulutettu.
Toivottavasti Zizzi kuitenkin vielä avaa ovensa. Itse en sieltä enää vaatteita osta, sillä olen laihtunut normaaliin 40-42 kokoon.
Mennyt siis konkkaan, Jumbon myymälän kamat on myynnissä netin konkurssihuutokaupassa.
haista sinä vittu !!kaikki ei ole tuulennussimia vinkuheiniä! teitä riukuja vituttaa vaan se kun xl kokoisillekkin tehdään hienoja vaatteita PS_JUMBON ZIZZI ON TOIMINNASSA!!KÄVIN LA VIIMEKSI!
Jumbon Zizzin yrittäjä vaihtui,edellinen meni konkurssiin. Nyt liike on ollut muutaman kuukauden auki,ja kun siellä kävin niin oli kyllä mielestäni paremman oloinen kuin ennen.
Kävin pressuja heiluttelemassa, ei ollut auki, ei merkkiäkään avautumisesta.
ihan kivoja.K Käy katsastamassa. Entä Kappahl?
Te muut zizzi-fanit, mistä ostatte muuten vaatteita? Olisko nettikauppavinkkejä tai kauppoja muuten.
Onko ap sulla Stockmann lähellä? Siellä on suht hyvä isojen kokojen osasto, esim. Gerry Weberin Samoon, Stockan oma merkki Global G ja Voglia. Em. tosin eivät ole samaa tyyliä kuin Zizzi, vaan klassisempia.
Sokoksen uudehkoon isojen kokojen merkkiin (en muista nimeä) en ole tutustunut. Onko joku sitä ostanut?
Kauppa ihan tyhjä ja jotain remonttihässäkkää näytti sisällä olevan. Oviaukko peitetty kankaalla.
Ärsytti ihan suunnattomasti, menin Jumboon just tuon liikkeen takia. Mikähän homma on menossa, remppaa vai meneekö liike kokonaan kiinni?
Eipä tarvitse enää Jumbossa käydä.
lopetettiin ihan yllättäen tuo liike.
vieläkin ottaa niin päähän,kun vihdoinkin löysin hyvän kaupan! :(
On tosiaan kumma tapa ilmoittaa. Firman tanskalaisilla sivuilla liikehaussa liike näkyy ihan normaalisti.
Helsingin keskusta Sokoksella on yhdellä merkillä samantyyppisiä vaatteita, pitsisomisteisia tunikoita jne, isoin koko oli 44. Hitsi kun unohdin merkin nimen vaikka tänään siellä juuri niitä katselin. Olisin googlanut löytyykö nettikauppaa.
Lahden myymälä on lopettanut, Jumbon myymälä avautuu 19.1. remontin jälkeen.
Tällaista infoa Zizzin facebook-sivuilta. T: tänään Jumbossa käynyt vastaaja
Te muut zizzi-fanit, mistä ostatte muuten vaatteita? Olisko nettikauppavinkkejä tai kauppoja muuten.
t. ap
mutta ellos vetää välistä,eli on sitten kalliimmat hinnat kuin suoraan zizzistä ostettuna. :(
että Jumbon Zizzi avataan 19.1. klo 10.
Lahden liike/maahantuoja oli ainakin konkurssissa. Onkohan Jumbon edustus samalla yrityksellä. Aleksi 13 on lopettanut zizzi myynnin, kävin siellä 4.1.2012. Stockmanilla on zizziä ym. ja zhenziä on ollut ainakin Lorellassa.
Tanskalaisesta nettikaupasta löytyy sekä Tukholmasta Åhlensilta.