Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että vauva on laskeutunut?

11.11.2005 |

Voiko sitä itse huomata vai ainostaan terkkari kokeilemalla? Jos pää on kiinnittynyt niin voiko vauva kuitenkin vielä liikuttaa selkää puolelta toiselle?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kun tuli tohon ylävatsaan " aukko" , tyhjä tila, jota ei ollu vähään aikaan ollut. ja sitten tuntui et vauvan on jossain tosi alhaalla, sillai että luihin ihan pakottaa välillä lantiossa. ja myös sen huomasin että selällään on nyt helpompi taas olla pieniä hetkiä. välillä herään yöllä että olen selällää, eikä se edes kauhealta tunnu.

no terkka kuitenkin varmisti asian minulle. tuosta kiinnittymisestä en tiedä..... kyllä kai liikkeet ainakin vähenee jonkin verran ja muuttuu kun vauva laskeutuu ja varsinkin sitten kun kiinnittyy. mulla ei ole vielä kiinnittynyt.

jospa joku siihen osaisi vastata..

Oksaska rv 35+3

Vierailija
2/3 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv:t nyt 36. Lääkäri sen tutki ja totesi ja masu on myös ' alhaalla' . Syntymään voi mennä päivä tai monta viikkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa myös helpottuneena hengittämisenä. Minulla ei enää ollut kävellessä niin vaikeaa hengittää, ja tämä tapahtui joskus rv 35 paikkeilla. Maha myös todellakin " tippui" .

Poika syntyikin yllättäin rv 36, mutta en milloinkaan tuntenut vauvan kiinnittymistä. Eli mitään pakotuksia ei lonkissa ollut.

Onnea odotukseen!

Nalle ja poika 8,5kk