Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksaisi enää itkeä yksinäisyyttä.. :(

Vierailija
29.12.2011 |

Mä haluaisin niin kovasti perheen, mutta en löydä miestä. Olen käynyt aktiivisesti treffeillä ja kaikki yritelmät kariutuu ennen kuin kunnolla alkaakaan, masentaa.. Ympärillä vauvoja ja häitä, on ihan kamalaa itkeä illasta toiseen omaa kohtaloaan ja yrittää olla iloinen muiden puolesta. Miten pitkään tällaista jaksaa??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vain olisi päässyt käymään niin että epätoivo ja paine huokuu susta? Se karkoittaa kaikki potentiaaliset kandidaatit. Päätä, että seuraavaan kahteen vuoteen et enää etsi miestä, vaan yrität tehdä itsellesi hyvän ilmämän ilman miestä ja perhettä. Relaat vähän. Katso sitten parin vuoden päästä uudestsaan, rennommasta vinkkelistä.

Vierailija
2/10 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäntehtävä ja keskittyä siihen täysillä. Loppu sujuu sitten kyllä itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssikursseilla ja lavatansseissa tapaa todella paljon kaikenikäisiä ihmisiä.

Vierailija
4/10 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi söpö ja muutoinkin ihana miespuolinen kaveri joka on kyllä tosi sosiaalinen mutta naisten kanssa menee sit ihan jotenkin lukkoon. Oletko itse samanlainen?

Vierailija
5/10 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määkin vähän veikkaan, että ainakin osasyy tohon huonoon menestykseen on toi susta välittyvä epätoivo ja perheen perustamisen kaipuu. En tiedä minkä ikäinen ite oot tai tapailemasi miehet, mutta kyllähän se niin tosiaan on tollainen karkottaa varsinkin nuoremmat miehenpuolikkaat aika nopeasti. Relaa ja kato mihin elämä vie.

Vierailija
6/10 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen sinkku mies.

Email: Terentius@luukku.com

Vierailija
7/10 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee 32v mies Länsi-Suomesta ;)

Vierailija
8/10 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette varmaan oikeassa. Minusta kai huokuu lapsenkaipuu ja yksinäisyys. Vaikeaa sitä on peittäkään. Olen kyllä miettinyt itsekin tuota itseeni keskittymistä, etsimisen lopettamista,se on vain helpommin sanottu kuin tehty. Olen 27 vuotias, neljä vuotta sinkkuna viettänyt ja tosiaan kaipuu on kova. Anteeksi nyt näille vastanneille miehille, mutta miten kolmekymppinen sinkkumies olisi eksynyt tänne palstailemaan...?

ap

Vierailija
9/10 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota aikalisä. Sulla on vielä monta vuotta aikaa ennen kuin tarttisi alkaa olemaan oikeasti epätoivoinen. Kun annat itsellesi luvan olla murehtimatta asiaa, niin olo helpottuu, ja varmasti myös miehen löytäminenkin. Totuus nimittäin on, että hyvin harva mies ei koe ahdistavana naista jolla on selvä vauvakuume ja joka on puhumassa yhteisestä talosta, kesämökistä ja koirasta, vauvasta puhumattakaan ennen kuin on ehditty kunnolla tutustumaankaan.

Tee itsellesi palveluksen kun otat aikalisän ja keskityt muihin asioihin välillä. Kaikkia asioita ei elämässä voi pakottaa, ja miehen hankkiminen ja perheen perustaminen kuuluvat näihin. Satutat vain itseäsi kun keskityt haaveilemaan jostain, mitä et vielä voi saavuttaa.

Vierailija
10/10 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

26v ja tykkää tosi paljon lapsista, vakityö ja siistein ja parhaiten sisustettu poikamiesboksi mitä olen ikinä nähnyt:) Melkein kaikki kaverinsa seurustelee/on naimisissa/on lapsia ja tää on varmaan yhtä yksinäinen kuin sä. Tilittää mulle joskus miten on niiiiin kade meidän suhteesta (seurustelen kaverinsa kanssa, poikaystävän kautta häneen tutustuinkin). En ymmärrä miten hällä ei voi olla tyttöystävää, naiset kyllä on kimpussa.

Kyllä niitä perhettä nopeastikin haluavia miehiä on, usko pois.

t.5