Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä vitamiinin tai hivenaineen puutos mulla voi olla?

Vierailija
29.12.2011 |

Mulla on erittäin vahvat kynnet. Ne kasvaa todella nopeasti, mutta mulla on heikot ohuehkot hiukset. Ne ovat ohentuneet vuosi vuodelta eivätkä kasva enää täyteen mittaansa.

Kunpa tietäisin mitä hivenaineita kannattaisi syödä?

Onko asiantuntijoita paikalla? Kannattaisiko käydä verikokeissa jotta tietäisi mikä puutos? Mitäköhän ne maksaa?

Nainen 44 v

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten sulla on kilpparin vajaatoimintaa, lievää.

Antioksidanttiklinikka lienee ainoa paikka, missä rahallakaan saa hivenainetestejä Suomessa.

Vierailija
2/9 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten sulla on kilpparin vajaatoimintaa, lievää.

Antioksidanttiklinikka lienee ainoa paikka, missä rahallakaan saa hivenainetestejä Suomessa.

Eikö esim. Mehiläinen ota pyydettäessä kokeita jos on lääkärin lähete?

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antioksidanttiklinikka lähettää näytteet USA:han analysoitavaksi. Muut ei sitä tee.

Vierailija
4/9 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan se radiojodi tuhoaa enemmän kilpparia kuin olisi hyvä, samoin leikkaus.

Vierailija
5/9 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan se radiojodi tuhoaa enemmän kilpparia kuin olisi hyvä, samoin leikkaus.

Enkä ole vajaatoiminnalla. Arvojani seurataan edelleen säännöllisesti koska sairaudella on taipumusta uusia.

t. ap

Vierailija
6/9 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekkiin on tullut Biotiini Strong -niminen valmiste, joka on huomattavasti edullisempi Priorioniin. Jotkut suosittelee syömään myös D-vitamiinia, vaikka se ei kai suoraan vaikuta hiuksiin. Omat hiukseni vahvistuivat C- ja D-vitamiinilisillä. Syön myös monivitamiinitabletin läpi vuoden sekä kuurinomaisesti biotiinia, joka ainakin näin kasvissyöjällä estää hiustenlähtöä sekä nopeuttaa kasvua.

Vierailija
7/9 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekkiin on tullut Biotiini Strong -niminen valmiste, joka on huomattavasti edullisempi Priorioniin verrattuna.

Vierailija
8/9 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahvistaa myös kynsiä. Minulla on oikeasti todella vahvat kynnet. Moni kysyykin ovatko ne aidot vai rakennekynnet. Vaikea uskoa, että olisi biotiinin puutetta.

t. ap

Vierailija
9/9 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat hiusten ohuudella sitä, että kokonaisvaikutelma on ohut, niin silloin voi päänahassa olla jotakin, joka estää kasvun. Jos yksittäinen hius on laadultaan ohut, niin se kai on geneettinen ominaisuus, johon ei voi vaikuttaa.

Minä olen kokenut massiivisen hiustenlähdön muutama vuosi sitten. Samaan aikaan hiukset myös katkesivat ja tuli paljon kaksihaaraisia. Ongelma oli päänahassa ja silikonipitoisissa shampoissa, joita käytin. Vaihdoin silikonittomaan markettituotteeseen kokeiltuani ensin apteekin tuotteita ja käytyäni tuon asian takia lääkärillä. Ongelma hävisi ja vaikutukset tuntuivat jo yhden pesun jälkeen. Sitä silikonia oli siis kertynyt päänahkaan, mikä esti hiustenkasvun.