lasten yöasuista
Haluaisin ostaa pyjaman tai " yöhaalarin" reilu 1-vee tytöllemme. Kaupoista hankala löytää, kolunnut monenmonta putiikkia. Onko kellään vinkkejä esim. nettikaupoista mistä tallaisen voisi hankkia?
Unipussia on kokeiltu mutta ei toimi meillä :(
Kommentit (5)
olen siellä käynyt koluamassa monta kertaa mutta eipä ole osunut kohdalle. KappAhl:sta en ole vielä katsonutkaan. Siinäpä ajanvietettä huomiselle päivälle, jee :)
unihaalarit (Tutta yms.) terillä kokoon 92cm asti ja viimeksi ostin ihanan pehmeän ja lämpimän flanellisen paidan&housut. Tyttö potkii peiton yöllä pois ja sukat yöllä siitä syystä.
ja kyllä minä olen niitä ainakin löytänyt ihan Prismasta, Citymarketista ja Lindexistä.
meillä on tilattu parhaat yöpuvut josefssonilta.. lapsikin tykkää niistä kovasti, ja kovassa käytössä on.. edelleen siellä myynnissä.. siis 2 unihaalaria, 14,5euroa, ei tod. ole hinnalla pilattu, löytyy tytöille pojille.. elikkäs, www.josefssons.fi sitten lapset ja vauvat.. On otsikolla pyjamat 2kpl.. ihanan löysiä pukuja, ja meillä kun jonkin verran kylmä asunto, sopivan paksuisia.. =)
Olen ostanut kivoja puuvillaisia unihaalareita H&M:ltä ja KappAhlista. Kokoja on tosiaankin ollut 120 cm asti. Ne ovat kivoja yöllä kun niissä on vetoketju edessä, ne on helppo pukea ja yöllä ei vatsa eikä selkä ole paljaana. Jos varpaita paleltaa, laitetaan vielä löysät unisukat yöksi. Ei sentään unimyssyä. Mieskin haluaisi unihaalarin. Sellaista en ole löytänyt paitsi dementikoille suunnatun, jossa on vetoketju selässä ;) sitä kun ei itse saa helposti riisuttua pois.