täyttyykö tässä mielestänne jokin rikos
Etä äiti tuli tänään moikkaamaan poikaansa meille ja minä äitipuolena oli kotona. Äiti yritti houikutella lasta (8-v) mukaansa, mutta sanoin että tule illalla juttelemaan lapsen isän kanssa, että minä en nyt tälläisiä lupia voi annella.
Äiti lähti pois, mutta tuli hetken päästä miesystäväns kanssa ovelle ja sanoi, että tulimme nyt hakemaan pojan luoksemme. Sanoin, että ei se näin mene ja laitoin ovea kiinni äidin sitä estellessä. sain oven kiinni ja äiti poistui miehensä kanssa paikalta.
Inhotti vaan mennä ulos lasten kanssa kun pelotti että mistä ne hyppää esiin. Mietin vaan, että ei kai toillein voi toisen kotiin yrittää tunkeutua
Kommentit (19)
ihmettelenpä vaan aikuisten käyttäytymistä. Tietysti kun on tunteet pelissä, niin monella menee ihan överiksi.
Poika pääsee äidin luon uutena vuotena, niinkuin oli sovittukin.
että tuossa voisi täyttyä kotirauhan häirintä etä äidin osalta. mutta riippuu tietysti tilanteesta, kokonaisuudesta ja mitä on sanottu puolin ja toisin.
Tai mikäli etä äidillä oli sovittu tapaamisoikeus tuolle päivälle niin silloin saattaa olla että hänen oikeuksiaan on loukattu.
Jos oli, sun olis pitänyt päästää lapsi niiden kanssa.
Mitä kokonaisuuteen tulee, niin itse ole soppasi keittänyt. Aina tulee hankaluuksia, kun sekoilee varattujen miesten kanssa.
Täällä naiset saa jättää AINA, koska joka ikinen mies on hullu narsisti tai ei vähintään auta kotitöissä. Koska onhan ne yh:na niin paljon helpompia nekin hommat!
Ja sitten eron jälkeen on totta helvetissä heti oikeus etsiä uusi mies itselleen, ihan vaan koska on sen ansainnut. Eikä väliä jos miehellä lapsia ennestään, sillä itse on yh ja uusperheet on pyhiä!
Mutta auta armias kun aloituksessa (luonnollisesti paha) äitipuoli kyselee kenties ETÄ-äidin oikeuksista puuttua toisen perheen elämään, osataan silloinkin olla sen OIKEAN äidin puolella. Tämä siis saa sen miesystävän etsiä, mutta ex ei uutta puolisoa itselleen. Joka kerta uudelle rakkaudelle vastataan asian ohi että itsepä soppas keitit. Missä tuossakin aloituksessa sanottiin, että on sekaannuttu varattuun mieheen? Mitäs jos olikin tämmöinen tapaus, että vaimo hylkäsi "kelvottoman" ukkonsa?
Tää käy niin vanhaks jo.
Vitutti niin että oli pakko kirjoittaa, vaikka itse asiasta en osaa sanoa onko tuossa mitään muuta kuin häiriötä teille. Tuskin siinä minkään rikoksen tunnusmerkit vielä täyttyvät, jos ei ole selkeää kotirauhan häirintää tai tapaamissopimuksen rikkomista.
Miehen lapsi varmaan ilahtuu suuresti miehestä nyt puhumattakaan.
voi joka kerta toivottaa etä äidin painumaan vittuunsa ja pois omalta tontiltaan jos niikseen haluaa... tosin onko se järkevää niin se on jo toinen juttu.
omaan vittuunsa. eli ottaa itsensä poistuu alueelta ja siirtyy omaan elimeensä. helppoa - kun sen osaa.
Miehen lapsi varmaan ilahtuu suuresti miehestä nyt puhumattakaan.
Aaaaa niin tietysti, lähiäiti kyllä saa meuhkata äitipuolista ja johan perkele pääsee irti, jos ex yrittäisikin lastaan tavata muulloin kuin sovittuna aikana, miten se kehtaakin!
Kuin te näette kaiken näin yksioikoisesti?
nojoo, enpä arvannut, että tästä tulee tällainen keskustelu.
Minusta on aikuiselta outua käytöstä, tulla roikkumaan oven kahvaani. tämä on kuitenkin minun koti. Ja tässä on ollut paljon muutakin. en aio mitään rikosilmoitusta tehdä, on vaan inhottavaa että täytyy omassa kodissaan pelätä mitähän seuraavaksi..
koti joo, mutta siellä asuu lapsi, jonka huoltaja tuo äiti on. Eli joustavuutta tarvitaan myös sinulta. Ei tietenkään niin, että olisit tässä tilanteessa päästänyt lasta, kun ei ollut ennalta sovittu, mutta et voi ajatella että sinun kotisi ovelle ei voisi tuo äiti koskaan tulla.
Vaikka olet kotonasi, niin puhut kuitenkin toisen lapsesta. Et omasta lapsesta.
Mitä mies tuosta sanoi?
Saako lapsi lähteä vai oletko vaan kiusaaja?
Jos äidillä ja lapsella ei ole rajotteita niin mitä väärää tuossa on että lasta haetaan? Hyvähän se lapselle vaan silloin on että äiti tahtoo olla lapsen kanssa mahdollisimman paljon.
Jos sinun estelyihin ei ole mitään syytä ja äiti saa ilmestyä hakemaan lasta niin olet vaan ja ainoastaan vaikea ihminen.
Mitä pelottavaa tuossa on?
Soita poliisille jos pelkäät tai hoida fobiasi, tuo ei ole myöskään tervettä lapselle.
Tilanne PITÄÄ selvittää, pidemmän päälle lapsi alkaa vierastamaan sinua jos käyttäydyt noin. Minä ainakin lapsena pelkäisin kaltaistasi.
nojoo, enpä arvannut, että tästä tulee tällainen keskustelu.
Minusta on aikuiselta outua käytöstä, tulla roikkumaan oven kahvaani. tämä on kuitenkin minun koti. Ja tässä on ollut paljon muutakin. en aio mitään rikosilmoitusta tehdä, on vaan inhottavaa että täytyy omassa kodissaan pelätä mitähän seuraavaksi..
ja ymmärtääkseni hänen lapsensa.
Mitä itse ajattelisit, jos olisit menossa miehesi eksän kotiin ja eksä alkaisi huutaa sut nähdessään, että täyttyykö tässä jokin rikos.....
Kohtele muita kuten haluat itseäsi kohdeltavan.
ettei vaan olisi miehesi ja lapsen äidin koti,johon olet luusi vetänyt sen jälkeen kun äiti muutti pois??
No ei tasan tarkkaan etällä ole oikeutta yrittää tunkeutua väkisin kotiinne. Eikä hänellä ole mitään oikeutta "viedä" lasta, jos kerran on sovittu, että uutena vuotena lapsi menee äidilleen! Uskomatonta touhua, vaikkei tuskin rikos.
Kenelläkään ei ole oikeutta tunkeutua kenenkään kotiin. Kenelläkään ei ole oikeutta viedä edes omaa lastaan väkisin pois toisen vanhemman luota, jos lapsen olot ovat ok.
Jos etävanhempi tuli vaatimaan lasta muulloin kuin sovittuna ajankohtana niin tietenkään lasta ei kuulu tälle antaa. Se että tämä haki miehen vielä tehostamaan tilannetta vain pahemsi asiaa. Jo se että äiti on etävanhempi paljastaa ettei ole vanhemmaksi soveltuva.
se nyt ainakin on varmaa ettei se ole lapsen äidin koti vaikka olisi sen aikoinaan jopa kokonaan maksanut. Se on kokonaan eri asia miksi hän aikoinaan on asiansa mokannut. Nyt se koti on uuden äitipuolen koti ja lapsen isän eli etä äiti voi jäädä portille vaan ihan yksinänsä ruikuttamaan.
se nyt ainakin on varmaa ettei se ole lapsen äidin koti vaikka olisi sen aikoinaan jopa kokonaan maksanut. Se on kokonaan eri asia miksi hän aikoinaan on asiansa mokannut. Nyt se koti on uuden äitipuolen koti ja lapsen isän eli etä äiti voi jäädä portille vaan ihan yksinänsä ruikuttamaan.
ei nyt ollu ap:n vastaus vaan toteamus joka tukee häntä.
ei todellakaan voi noin suoraan sanoa ilman tilanne ja tapahtuma selvitystä. ei tietystikään ole yhtään kotirauhan häirintää jos etä äitiä ei edes ole kielletty tulemasta tai on jopa pyydetty käymään.
Jos oli, sun olis pitänyt päästää lapsi niiden kanssa.
Mitä kokonaisuuteen tulee, niin itse ole soppasi keittänyt. Aina tulee hankaluuksia, kun sekoilee varattujen miesten kanssa.