Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löydän ihmisen,jonka osoitetiedot salattu?

Vierailija
27.12.2011 |

Tiedossa siis vain etu-ja sukunimi,ikä muutaman vuoden tarkkuudella.Numerotiedustelu yritti etsiä väestörekisteristä,yksi tietoihin sopiva henkilö löytyi,mutta osoitiedot salaiset.

Mistä voi yrittää etsiä?Kyseessä olisi tyttären isä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirje lähti...

Vierailija
2/8 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli et saa häntä enää ainakaan vasten hänen tahtoaan isyystesteihin.

Tuo nimenesto voi liittyä hänen työhön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/8 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rahasta kenties pula, kun alat etsimään isää lapsellesi?

Vierailija
5/8 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pekka nurmi, yksityisetsivä, auttoi mua selventämään miehen tiedot nimen ja prepaid numeron kanssa, tosin en kysynyt kovin yksityisiä tietoja, mutta googlaa hänen yhteystiedot, en viitsi kertoa yksityiskohtaisesti, ehkä eri tiedoista eri hinnat, mutta tuskin maksat yli 30e. Mua hän auttoi selvittämään vähän poikaystävästäni.

Vierailija
6/8 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka väittävät yksityisetsivien aina perivän tuntimaksun, ei se näin ole, henkilön tietojen etsiminen on tietokonejuttu ja etsivän yhteyksistä kiinni, kaikki hoituu puhelinsoitolla, ja saat laskun kotiin, henkilön tietojen etsimisestä tuskin maksat yli 30e. Mutta tosiaan. jos on lapsi. Yritä ehkä sopia ilman sitä? Useammat mulkut valehtelee. On vaikeata löytää sellaista joka olisi edes suhteellisen hyvä sängyssä, jos on, niin jo puoleksi hyvä. Paras tapa pitää mies, on antaa sille vapaat kädet, jos haluaa niin saa mennä, ja tehdä mitä lystää, tärkeätä on itse olla tyyni, ei riidellä, ja rauhallisesti asettaa hänelle ehdot, jos jäät niin tehdään näin ja ollaan rehellisiä ja otetaan toisiaan huomioon, jos alat valehtelemaan ja muuta paskaa, saat lähteä, ei riitelyä, näin vain on oikeudenmukaista. Näin ne tajuaa paremmin. Selkeästi, ilman turhia riitoja. Tietysti hän rakastaa lastaan, ja sinua, naista jota hän halusi, ja siksi, että annoit hänelle vauvan, jos hänellä vaan se taipumus olla ei niin avautunut, ja valehdella, ei tarkoita ettei tajua mikä on lähintä hänelle, mutta ei teidän täyty kestää se että mies on huono partneri ja isä, eikä ole riittävästi läsnä. älä hyväksy mitä tekee sinua onnettomaksi, yritä sopia sen kanssa, tai sitten etsit uuden, se parempi olla vapaana kuin tyhmän miehen kanssa. Mutta älä stressaannu liikaa tästä, samat kokeneena voin sanoa ettei mies ole kyynelten arvoinen, huonoja miehiä on, mutta hyviä miehiä on tosi paljon, sitä ei ehkä helposti huomaa, kun pistää tunteet yhteen. Ne jotka elävät sitä sun täällä, eivät kohdista tunteitaan yhteen ihmiseen, eivät yritä, eivät elä täysillä, mutta on myös hyvä vaihtaa jos ei pysty olemaan onnellinen toisen kanssa.

Vierailija
7/8 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytämällä kirjallisesti ja ilmoittamalla käyttötarkoituksen. Onko virallisesti isä ts. onko vahvistettu? Ja tietääkö olevansa isä? Ellei ole virallista, joudut turvautumaan viranomaisapuun, sillä omalla ilmoituksella tuskin saat tietoja. Itse olen saanut, kun olen työni puolesta pyytänyt.

Vierailija
8/8 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsellakin ikää yli 20 v,eilen kerroin tyttärelleni totuuden hänen isästään ja siksi nyt vasta ollaan etsimässä.

Suhde päättyi,ja tajusin vasta myöhemmin,että olen raskaana.Toinen mies sit otti lapsen omakseen,siitäkin tuli ero.

Ei siihen aikaan ollut kännyköitä,että olis voinut pitää yhteyttä,ja aikaisemmin en uskaltanut kertoa asiasta.

Ja rahaa en todella ole vaatimassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi