Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh-isä etsii seksikumppaniksi raskaana olevaa naista

Vierailija
27.12.2011 |

Hei,

Minulla on ollut suhde eroni jälkeen ( minulla on siis lapsia, jotka asuvat luonani joka toinen viikko) kahteen raskaana olevaavaan naiseen, joista toinen oli yh ja toinen varattu. (ei yhtäaikaa)....Molemmat olivat seksipartnereina aivan parhaasta päästä, varattu oli aivan kyltymätön ja hyvää seuraa. 10 päivän lomallamme rakastelimme aamuisin, keskipäivällä lepohetken/päiväunien aikana kahteenkin otteseen, iltaisin...joten jos olet raskaana/halukas/himokas ja etsit luottettava herrasmiestä vakipanoksesi...ilmoittele itsestäsi...etsitään toinen paikka missä keskustella enemmän...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suaei haittaa et lapsen isä on mukana, tykkääthän anaalista?

Vierailija
2/6 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Miesten välistä en harrasta mutta olen kyllä 2 kertaa pariskunnan toiveesta nussinut "vaimoa" niin, että mies katselee. Eihän miehesi ole mustasukkainen ja onko hän varma, että pystyy katsomaan kun raskaana oleva rakas vaimo saa kookasta kullia. Panen mielelläni perseeseen ja puheista päätellen Rouvaa on pantu kakkoseen aiemminkin. Kullini on 20 cm pitkä n. 5 cm paksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Olen 37 vuotias, vaalea, isopyllyinen ja tissinen luomu nainen, yhden lapsen äiti ja toista odotan. Mies lähti nuoremman matkaan. Oikeastaan ajattelin sen enempää kirmurtelematta totuutta, että nyt 7 kk raskaana ja koko raskaus aika ilman seksiä-niin kyllä-jos olet terve, minua saa panna ja paljon...

Vierailija
4/6 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Miesten välistä en harrasta mutta olen kyllä 2 kertaa pariskunnan toiveesta nussinut "vaimoa" niin, että mies katselee. Eihän miehesi ole mustasukkainen ja onko hän varma, että pystyy katsomaan kun raskaana oleva rakas vaimo saa kookasta kullia. Panen mielelläni perseeseen ja puheista päätellen Rouvaa on pantu kakkoseen aiemminkin. Kullini on 20 cm pitkä n. 5 cm paksu.

Noilla mitoilla et kyllä ole mitenkään kookas! Tirsk!

Vierailija
5/6 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehistä on tuon kokoinen penis..en kehuis minäkää

Vierailija
6/6 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaksivuotiaallakin on isompi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi