Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies vetää aina "överihumalat"?

Vierailija
27.12.2011 |

En ymmärrä miksei voi ottaa nautiskellen/hauskanpidon kannalta kuten muut.

Aina saa hävetä, esim. kun vieraita kylässä porukka lähtiessään kyselee minulta pärjäänkö hänen kanssaan.

Naapurit kantaa kotiin yms.

En itsekään sylje lasiin mutta kävelen kyllä ihan omin jaloin vessaan enkä päin seiniä!!!

p.s. Jo etukäteen jos joku aikoo vastata että olen niin vittumainen lehmä että se syynä voin todeta että samaa teki jo ennen minua..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mies 40+, itse 30+.

Vierailija
2/7 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä ei ole mitään järkeä juoda alkoholia, josei vedä kännejä. Kaikki alkoholi on pahaa ja kallista, jos siitä ei tule känniin, juon mielummin vettä tai limsaa. Ihan turha tuhlata rahoja kalliiseen alkoholiin ja juoda sitä hampaat irvessä, josei siitä hyödy mitään. Jos rahaa tuhlaa ja sitä paskan makusta litkua juo, niin tasantarkkaan siitä pitää saada kännikin aikaiseksi.

Mä en siis ymmärrä "yksille" lähtöä, en saunakaljaa, en ruokaviiniä jne. Mä ymmärrän että alkoholia vedetään siksi, että se on se pakollinen toiminto, että saa kännin päälle.

Juon harvoin, mutta paljon (ei siis riitä mikään yksi viinapullo tai 12-päkki siidereitä) ja mielummin olen mehulinjalla kun juon esim 8 siideriä, josta ei tule mitään muuta kun paska maku suuhun ja lovi lompakkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juomista kun kerran aloitta eli 4 paukkua ja kotiin on mahdottomuus. Alkoholismiin taipumus on geeneissä, ja pahenee mitä enemmän juo. Ei se sille oikeestaan mitään voi. Eikä sitä välttämättä itse edes tajua, ehkä ajattelee että kaikki ihmiset on samanlaisia. Nuorissa ihmisissä tän huomaa helpommin. Voi tietysti olla juomatta, mutta sellasta kohtuu juomista ei pysty pitkään pitämään.

Vierailija
4/7 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksimissaan 45 min sen nauttimisesta. Eli kun on juotu pari lasia, eikä tunnu missään, ja juodaan lisää ni ennenpitkää sitten kaikki lyö päälle ja ihmisestä tulee rasittava. On järkevää syödä ennen juomista esimerkiksi sardiini tai tonnikalaleipä kaikkine öljyineen, jos mahdollista. Tää öljy suojaa vatsakalvoja ja hidastaa alkoholin imeytymistä, ja ihminen on paremmassa kunnossa. Lisäksi kaikki sokeripitoinen juoma alkoholin lisäks saa sen krapulan aikaan,eli kannattaa juoda sokerittomia limuja, ja vältää liköörejä etc, eli kaikkea missä paljon lisättyä sokeria.

Vierailija
5/7 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolla kakkosellakin, joka ei myöskään onneksi ole mun puoliso.

Humalahakuinen juominen on mun mielestä...ööh... vähän junttia.

Vierailija
6/7 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juomista kun kerran aloitta eli 4 paukkua ja kotiin on mahdottomuus. Alkoholismiin taipumus on geeneissä, ja pahenee mitä enemmän juo. Ei se sille oikeestaan mitään voi. Eikä sitä välttämättä itse edes tajua, ehkä ajattelee että kaikki ihmiset on samanlaisia. Nuorissa ihmisissä tän huomaa helpommin. Voi tietysti olla juomatta, mutta sellasta kohtuu juomista ei pysty pitkään pitämään.

Mutta ei se niin mene ettei sille itse muka voisi mitään. Tottakai se on ihmisen oma valinta juoda itsensä örvellyskänniin kun voi ihan helposti lopettaa parin annoksen jälkeen.

Humalahakuinen juominen on junttia ja hävettävää ja sivistymätöntä, mutta siihen ei vaikuta koulutus tai tulotaso, on sivistyneitä duunareita ja juntteja akateemisia. Ainut tapa lopettaa tuollainen käytös on alkaa arvostamaan alkoholijuomia kulinaariselta kannalta ja nauttia niitä vain ruoan yhteydessä ja hillitysti. Alkoholismi ja humalajuominen eivät ole sairauksia vaan omia valintoja.

Vierailija
7/7 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hyvällä hetkellä puhua miehesi kanssa että kyseinen käytös hävettää ja haittaa sinua.

Itse olen joskus ollut myös kova juomaan, ei usein, mutta silloin kun join olin todella humalassa ja nolo, miehen puhe auttoi ja nyt en käytä enää ollenkaan alkoholia.. Muutenkin meillä perheessä alkoholismia, joten parempi näin.

Jos miehesi suuttuu puheistasi, ei kuuntele, niin miettisin onko mies sen arvoinen että sen kanssa kannattaa olla.. Itse en haluaisi esim että oma mies örveltäisi lastemme ja sukulaisten edessä kännissä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän