Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaiset ja ilkeät suomalaiset naiset

Vierailija
26.12.2011 |

Kamalaa miten rumasti käyttäytyviä naisia on olemassa. Kohdellaan lapsia huonosti, kohdellaan miestä kuin kynnysmattoa, halveksutaan miehen vanhempia. Onko ennenkin ollut yhtä surkeita naisia, vai ovatko pienet prinsessat nyt kasvaneet aikuisiksi ja saamme kylvää huonon kasvatuksen satoa? Hävettää olla suomalainen nainen!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen ansiota se on?

Vierailija
2/12 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisilla palstoilla missä ei ole kirjautuminen pakollista, monet vain purkavat itseään.

ja pieni osa on sitten heitä, jotka ihan oikeastikin ajattelevat asioista tosi mustavalkoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos joskus täällä tekee niin kuten tässä jo mainittiin, eli on vähän huono päivä ja sitä sitten purkaa ehkä jopa vahingossa niin, että vastaa turhan kärkkäästi mutta kuitenkin ihan asiassa pysyen, on yleisin vastaus "SÄ OLET KATEELLINEN!!". Siis ihan joka asiassa!

Että mikä tämäkin sitten on? Lisätäänkö tuohon ilkeän ja vihaisen lisäksi vielä kateellinen listaan? Mun mielestä itse tuntis kateutta siitä asiasta, josta toisen huutaa olevan kateellinen.

Vierailija
4/12 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon kasvatuksen tulosta ovat.

Vierailija
5/12 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla hyväksymättä sitä, että joku uskaltaa olla asiasta eri mieltä mitä itse on.

Vierailija
6/12 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos joskus täällä tekee niin kuten tässä jo mainittiin, eli on vähän huono päivä ja sitä sitten purkaa ehkä jopa vahingossa niin, että vastaa turhan kärkkäästi mutta kuitenkin ihan asiassa pysyen, on yleisin vastaus "SÄ OLET KATEELLINEN!!". Siis ihan joka asiassa!

Että mikä tämäkin sitten on? Lisätäänkö tuohon ilkeän ja vihaisen lisäksi vielä kateellinen listaan? Mun mielestä itse tuntis kateutta siitä asiasta, josta toisen huutaa olevan kateellinen.

pahansuopaisuuden alku ja juuri.

Vierailija
7/12 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti, että haluavat kaikessa näyttää olevansa parempia kuin toiset. Eivät auta toisiaan, eivätkä myöskään kehtaa pyytää apua.

Lisäksi täällä on myös opittu, että hammasta pitää purra, eikä tunteita saa näyttää. Sitten niitä kiukutellaan tällaisilla höpöpalstoilla anonyymeinä.

Vierailija
8/12 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle edustaa kurkistusta kansan syviin riveihin. Että tosiaan valtaosa jengistä on niitä, jotka inhoaa anoppeja, kälyjä, poikalapsia ja kaikkea muuta joiden kanssa pitääkin välillä itsestä löytyä pikkasen jotain. Ap on mun mielestä mielestä ihan oikeassa; tää palsta näyttää sen, mitä niistä kilteistä tytöistä on tullut.

Kenen on kiitos, tai kuka on parempi, sitä en tiedä, mutta surullista on todeta kuinka "jos kaikki ei mene niinkuin minä haluan, niin sitten minä INHOAN ja HALVEKSIN, koska sillä tavoin minä yritän uskotella itselleni etten olisi itse täysi k..pää" -tyyppejä on tämä maa pullollaan.

Vierailija
9/12 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi täällä on myös opittu, että hammasta pitää purra, eikä tunteita saa näyttää. Sitten niitä kiukutellaan tällaisilla höpöpalstoilla anonyymeinä.

[/quote]

Että lieka kireälle vaan, jottei kenestäkään ainakaan kasva itsenäistä, avointa ja huom! muita kunnoittavaa ihmistä.

Että Anteeksi vaan teille kaikille, jotka kärsitte ehkä mun vilkkaista pojistani ;) mä aion toDEllakin kasvattaa ne niin, että niistä tulee ihmisiä, inhimillisiä sellaisia!!

Vierailija
10/12 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kuulin tarinan naisesta, joka tapasi poikaystävänsä vanhemmat ensimmäistä kertaa. Oli kesä, ja anoppikokelas oli etukäteen kysellyt, mitä nuoripari tahtoisi vierailun aikana tehdä, ja anoppi järjesti kaiken - mökkireissun, mansikanpoimintaa ja niin edelleen. Ja tietysti anoppi laittoi ruuat, lämmitti saunat ja niin poispäin. No, tämä neitonen veti pultit milloin mistäkin: kun automatkalla anoppi antoi nuorelle parille jutustelurauhan eikä udellut koko matkaa naisen perheestä/suvusta, kodista yms. asioista, kun ruokapöydässä oli odotettu 20 minuuttia pihamökkiin vetäytynyttä morsiota, ja päätettiin alkaa syömään, neiti pulttasi kun ei häntä odotettu. Hän pulttasi, kun ennen mansikanpoimintareissua ei tarjottu ruokaa, vaikka häneltä oli kysytty, onko nälkäinen, ja hän itse vastasi, ettei ole, joten ruoka päätettiin laittaa vasta reissun jälkeen. Häneltä kysyttiin, haluaako lähteä saunaan muun naisväen kanssa vai mennä poikaystävänsä kanssa, vastasi menevänsä poikaystävänsä kanssa, mutta silti pulttasi, kun häntä ei pakkoraahattu naisväen kanssa saunaan. Hän raivostui, kun anoppi lämmitti aamupesuja varten vettä ja peseytyi itse siinä samalla, hänen kun olisi pitänyt saada peseytyä ensin. Sitten hän suuttui, kun hoputettiin aamupalalle - mökkiseurueessa oli mukana pari ihmistä, joiden piti palata kotikaupunkiinsa töiden takia eivätkä joutaneet odottamaan tän naisen viivyttelyä, joten kävivät pyytämässä, että voisiko tulla pöytään tai sitten antaa luvan aloittaa syömisen ilman häntä.

Olikohan siinä edes kaikki... olin ihan järkyttynyt, että voiko tuollaisia ihmisiä ollakaan, jotka kehtaavat käyttäytyä noin. No, tämä täti ei ollut suomalainen.

Vierailija
11/12 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kuulin tarinan naisesta, joka tapasi poikaystävänsä vanhemmat ensimmäistä kertaa. Oli kesä, ja anoppikokelas oli etukäteen kysellyt, mitä nuoripari tahtoisi vierailun aikana tehdä, ja anoppi järjesti kaiken - mökkireissun, mansikanpoimintaa ja niin edelleen. Ja tietysti anoppi laittoi ruuat, lämmitti saunat ja niin poispäin. No, tämä neitonen veti pultit milloin mistäkin: kun automatkalla anoppi antoi nuorelle parille jutustelurauhan eikä udellut koko matkaa naisen perheestä/suvusta, kodista yms. asioista, kun ruokapöydässä oli odotettu 20 minuuttia pihamökkiin vetäytynyttä morsiota, ja päätettiin alkaa syömään, neiti pulttasi kun ei häntä odotettu. Hän pulttasi, kun ennen mansikanpoimintareissua ei tarjottu ruokaa, vaikka häneltä oli kysytty, onko nälkäinen, ja hän itse vastasi, ettei ole, joten ruoka päätettiin laittaa vasta reissun jälkeen. Häneltä kysyttiin, haluaako lähteä saunaan muun naisväen kanssa vai mennä poikaystävänsä kanssa, vastasi menevänsä poikaystävänsä kanssa, mutta silti pulttasi, kun häntä ei pakkoraahattu naisväen kanssa saunaan. Hän raivostui, kun anoppi lämmitti aamupesuja varten vettä ja peseytyi itse siinä samalla, hänen kun olisi pitänyt saada peseytyä ensin. Sitten hän suuttui, kun hoputettiin aamupalalle - mökkiseurueessa oli mukana pari ihmistä, joiden piti palata kotikaupunkiinsa töiden takia eivätkä joutaneet odottamaan tän naisen viivyttelyä, joten kävivät pyytämässä, että voisiko tulla pöytään tai sitten antaa luvan aloittaa syömisen ilman häntä.

Olikohan siinä edes kaikki... olin ihan järkyttynyt, että voiko tuollaisia ihmisiä ollakaan, jotka kehtaavat käyttäytyä noin. No, tämä täti ei ollut suomalainen.

liittyy sun mielestä naisiin / suomalaisiin / yms mihinkään luokittelusanaan?

Ap kirjoitti että Suomessa voisi naiset vähän vilkaista peiliin ja suomalaisena naisena olen asiasta ihan samaa mieltä. Tälläkin palstalla on aika paljon näitä kaiken vihaajia ja tollanen yhden ihmisen käytöksen nostaminen tähän keskusteluun kertoo karua kieltään sekin..

Vierailija
12/12 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa miten rumasti käyttäytyviä naisia on olemassa. Kohdellaan lapsia huonosti, kohdellaan miestä kuin kynnysmattoa, halveksutaan miehen vanhempia. Onko ennenkin ollut yhtä surkeita naisia, vai ovatko pienet prinsessat nyt kasvaneet aikuisiksi ja saamme kylvää huonon kasvatuksen satoa? Hävettää olla suomalainen nainen!

suomalaisen miehen kanssa. Suomalainen nainen käyttäytyy vain, kuten suomalainen mies on käyttäytynyt jo vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan