Miten saa 10kk vauvan yöheräilyt loppumaan?
Miten saan poikamme nukkumaan yön yli heräilemättä, tai ainakin vähentämään heräilyä? Yöllä herätään 1-2 tunnin välein, yösyötöt ovat jääneet pois. Paitsi joskus aamuöisin on tarvittu pullollinen maitoa. Vettä tai tutin antamalla saa pojan taas nukkumaan.
Poika nukkuu omassa huoneessa aamuyöhön asti kunnes olen niin väsynyt että näen helpommaksi ottaa hänet viereeni.
Neuvoja tarvittaisiin!
Kommentit (8)
paksumpi vaatetus. Lapsi olisi tykännyt lämpimämmästä kuin vanhempansa, eikä me pökkelöt tajuttu että viluunhan se herää kun märkä vaippa menee kylmäksi. Kaksi paitaa ja paksut joggarit päälle, johan nukkui läpi yön. Peiton alla ei pysynyt varttia pidempään.
Meillä on saman ikäinen tyttö, (joka kyllä on nukkunut alusta asti hyvin). Tyttö nukkuu ihan vieressäni, pinnasängyssä. Välillä toki (silloin kun en itse saa nukuttua kunnolla) on levottomia öitä, silloin otan tytön väliimme nukkumaan. Mutta yhtään yötä en ole valvonut lapsen takia.
syökö illalla puuroa?toiset vaan heräilee paljon,mä imetin yöt vielä tossa vaiheessa..Nyt meillä nukutaan useimmiten koko yö,tyttö 1v 9kk!
Meillä on saman ikäinen tyttö, (joka kyllä on nukkunut alusta asti hyvin). Tyttö nukkuu ihan vieressäni, pinnasängyssä. Välillä toki (silloin kun en itse saa nukuttua kunnolla) on levottomia öitä, silloin otan tytön väliimme nukkumaan. Mutta yhtään yötä en ole valvonut lapsen takia.
lapsi on nukunut rauhallisesti unipussissa alusta asti.
Älä ota viereen nukkumaan, muuten lapsi tottuu siihin ja haluaa joka yö viereen.
Älä ota viereen nukkumaan, muuten lapsi tottuu siihin ja haluaa joka yö viereen.
Katsokaa luontodokumentteja, missä eläinlapset nukkuvat? Miksi ihmislapsen pitää nukkua yksin omassa huoneessaan koko yö heräämättä? Siksi, että se on vanhemmille helpomaa? Jos haluatte helppoa elämää, älkää tehkö lapsia tai palkatkaa niille hoitaja kotiin, joka käy näyttämässä niitä teille kerran päivässä iltakylvyn jälkeen.
ja sen varmaan tekstistä heti huomaa. Illalla syö puuron mutta joinain iltoina koko puuro ei maistu. Velliä olen antanut vielä ennen nukkumaan menoa.
Tuota täytyy kokeilla että pukee enemmän päälle. ap
suurin osa tuonikäisistä heräilee vielä useasti yöllä. ota viereen, niin yöheräilyt voi vähetä ja ainakin helpottuu sulle.