Jos saisit kaksoset niin millaisen kaksosyhdistelmän haluaisit mieluiten??
Tyttö-poika -kaksoset, epäidenttiset pojat, epäidenttiset tytöt, identtiset pojat vaiko identtiset tytöt?
Kommentit (26)
minulla ja miehellä on jo tyttö ja miehellä on jo poika, joten tyttö ja poika vielä ois hyvä yhdistelmä. Sitten ois molempia 2. Mutta jos taas ois samaa sukupuolta niin ehdottomasti tyttö+tyttö, ei poika+poika.
se ja sama kunhan olisivat terveet! Yhden noista yhdistelmistä olen tosiaan saanut.
no mieluiten tyttö ja poika, ihan vaan sen vuoksi, että ei voisi tehdä sitä typerää valintaa että pukee kaksoset aina samantapaisiin tai samanlaisiiin vaatteisiin. Haluaisin että lapset näettäs ja kohdattas yksilöinä eikä parina.
Meillä tuttavapiirissä saman näköiset (kuitenkin epäidenttiset kaksostytöt) ja kun ovat aina puettu samanlaisiin vaatteisiinkiin niiin mä en koskaan tunnista kumpi on kumpi...eikä sitä myöten oikeen opi tuntemaan heitä erillisinä persoonina.
Ihan "leikkimielinen" kysely oli.
t. ap
että ei mitään väliä! lasten sukupuolella yleensäkään. mutta toki voisi olla kaikille mukavampaa, jos kaksoset eivät olisi identtiset. eivät tulisi niin herkästi kohdelluksi yksikkönä ja keskenään samanlaisina. ehkäpä sitten tyttö+poika.
syy miksi näin niin mul on enemmän poikia tällä hetkellä
olis tosi ihqut kun poika on jo ennestään.
Mulla yks tyttö. En osaa kuvitella itteeni poikien äidiks. Tosin tämä yksi riittää meille mainiosti, että oikeestaan en enempää tarttekaan;)
seuraavaksi mieluiten identtiset pojat
no mieluiten tyttö ja poika, ihan vaan sen vuoksi, että ei voisi tehdä sitä typerää valintaa että pukee kaksoset aina samantapaisiin tai samanlaisiiin vaatteisiin. Haluaisin että lapset näettäs ja kohdattas yksilöinä eikä parina.
-Peesi tälle!
tai epäidenttiset tytöt tai pojat.
joille antaisin nimiksi
Mimmi sini sanelma
Lilli Suvi sinikka.
Ennestään 3 poikaa ja 1 tyttö. ja terveisiä vaan tutuille :)
epäidenttiset pojat
identtiset pojat
tyttö + poika
Identtiset tai epäidenttiset. Pukisin heidät samalla tyylillä, mutta eri värein. Nimet antaisin toisiinsa sopiviksi, mutta erilaisiksi.
Odotan kaksosia ja yhdistelmä tyttö + poika tuntuisi kaikkein ihanimmalta.
on identtiset pojat ja heillä vielä samanikäinen sisko. Loistojuttu.
Emme voi saada enempää lapsia, joten tuntuu täydelliseltä, että saimme molempia sukupuolia kun kerran onnistuin tulemaan raskaaksi (hoitojen avulla).
mutta jos joskus vielä saadaan lisää lapsia niin toivoisin kyllä kaksosia ei väliä onko identtisiä vai ei mutta varmasti olisi outoa kun ultrassa näkyisikin "vain" yksi kun tietää että on mahdollista saada kaksi :)
että ei mitään väliä! lasten sukupuolella yleensäkään. mutta toki voisi olla kaikille mukavampaa, jos kaksoset eivät olisi identtiset. eivät tulisi niin herkästi kohdelluksi yksikkönä ja keskenään samanlaisina. ehkäpä sitten tyttö+poika.