Lue keskustelun säännöt.
ketään joka eronnut ensirakkaudestaa monen vuoden jälkeen?
24.12.2011 |
Miten selvisitte erosta?
Itse en tiedä rakastanko enään. Ainakin haluan jonkinlaista muuta elämää nyt kun tiedän millaista sen pitäisi olla.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
12 vuoden seurustelun jälkeen. Alettiin seurustella kun olin 14, mies 15.
Erosta on nyt vuosi, itseasiassa vuosi ja 2 päivää kun mies muutti pois. Sitä ennen asuttiin yhdessä muutama kuukausi eronneina kun mies etsi asuntoa. Hyvin olen selvinnyt, mutta ero ei tullut minään yllätyksenä vaan päätöstä tein pari vuotta, yritettiin ratkoa ongelmia jne. tai no minä yritin, mies ei yrittänyt kun aina päivän erouhkausten jälkeen. Lopulta kun sain päätöksen tehtyä, ja mies muutti, oli tunne lähinnä helpotus. Edelleen on kamala ikävä sitä ihmistä, ei sitä suhdetta. Ollaan kavereita nykyään, pidetään yhdeyttä ja puhutaan kaikesta, mutta ei enää olla niin läheisiä kun ennen, ja sitä on ikävä. Hän oli maailmassa ainoa, joka tunsi minut paremmin kun minä itse, jolle ei tarvinnut selittää mitään, jonka kanssa pystyin olemaan täysin oma itseni, ja sitä on ikävä. Ei kuitenkaan kaduta, ja olen varma että tämä oli oikea päätös kaikkien kannalta. Eroa on hankaloittanut se, että exän perhe oli mulle kun toinen perhe, tosi rakkaita, ja eron jälkeen en ole heitä nähnyt enkä ollut yhteyksissä, eivät ilmeisesti enää halua olla missään yhteyksissä eron jälkeen. En siis menettänyt vain yhtä ihmistä, vaan monta.